2 October 2011

aku menangis semua sebab kau taw tak..!!


sila lah jawab..penat je aku search gambar salam ni besaq2..

hari aku tak nak tanya khabar kau orang..

lantak laa..padan muka..

kejam tak aku??
ngehngehngehngeh

anyway..kehidupan aku seperti yang telah di ketahui umum..
bangun pagi then pergi kelas..selagi jam tak menunjukkan pukul 8.05 pagi, aku dan kuncu-kuncu aku takkan keluar dari rumah..

hehehe..relax lahh lecturer kitorang masih bagi green light maa..

anyway hari ni aku agak lah tak mengantok bila masuk kelas tadi..
hemm..mungkin sebab aku melihat banyak lelaki lelaki yang tak hensem lalu lalang kowtt..
hehehe..cuci mata..

aku nak tanya kat kau orang salah ke meminati seseorang??
salah ke kalau kita nak bercerita pasal dia??
mungkin ini kerana di sebabkan aku yang terlalu over excited terhadap my IDOL 
sampai aku tak kisah akan orang sekeliling..
lantak kau lahh hidup aku..

ok forget it..

hari ni aku nak membebel merepek meraban  pasal aku baca sebuah novel yang bagi aku "sweeettttt siottt"
di sebabkan aku ni minah yang sangat jiwang lagi romantik macam kayu..
(bertuah suami aku nanti dpt bini romantik)
aku dapat menjiwai watak pelakon dalam novel dengan jayanya sehingga menangis..
bapakk arrr..
ni novel yang kedua aku mengalirkan air mata..
semua sebab cerita tu..

huwaaa....
mengalir air mata aku macam minta penyepak..

tapi serius weyy..cerita tu sedih gilerr...
 nak tahu cerita apa dan bagaimana dan mengapa aku gedik gilerr BAAA sampai nak menangis??

meh sini den nak cito
tajuk dia KUSERU RINDU ITU

" berkisahkan hal rumah tangga antara idayu dan hisyam..idayu ni gilerr baik punya isteri sebab terpaksa berkorban demi cinta dan untuk menjadi anak solehah..idayu ni terpaksa kawen dengan hisyam..padahal dia memang dah ada pakwe yang bernama borhan..ok2..kita tak payah sebut pasal borhan sebab borhan ni jahat..menggunakan alasan 'jangan jadi anak derhaka' bila idayu bagitahu yang dia terpaksa kawen dengan lelaki pilihan keluarga..padahal borhan ni da ada pompuan lain..kesian idayu..walaubagaimanapun..rumah tangga dia orang ni bahagia dan ada seorang cahaya mata..tetapi hisyam tak pernah cintakan idayu..hisyam cintakan perempuan lain yang bernama maisara..LOOK..idayu sanggup makan hati demi kebahagiaan suami dia..dan si maisara gedik giler nak mampos ni pown bukan main, suka suki je minta hisyam ceraikan isteri dia..kalau nak tahu bagaimana pengorbanan perempuan yang bernama IDAYU ni..korang kenalah baca novel  yang bertajuk ku seru rindu itu..betapa hebat cinta idayu pada suami dan keluarga dia.."

pengajaran : aku harap aku dapat jadi isteri seperti idayu one day nanti..insyaALLAH..

ok bayangan hero yang aku gambarkan dalam novel ni ialah



hahahah..

gedik gilerr bangang aku ni..
macam tak de hero lain pulakk

anyway..that guy is my hero..
dia adalah sumber semangat aku..


lalalalala

No comments: