12 October 2011

awak..jom kawen..hahaha

awak kawen jom..auwww..

ok..ketara dekat sini dia suka memaksa..


assalamualaikum semua ^__^
baru reti nak bagi salam ke kakak nisa 

hari yang bahagia selepas semalam dapat balassan komen dari my dearest idol
MOHD AIZAM BIN MAT SAMAN

minta maaf kepada semua
entry aku kali ni agak miang gatal merepek meraban
yee..segalanye serba satu

"mama..kakak nak kawen"
hahah
mampOs..nak mati kauu..
belajar dulu laa mangkok..
"kau belajar tak pandai kang aku kasi kau kawen dengan mat bangla jual kapet"

mama sangat kejam..
anyway its fun laa
aku ni da laa minah yang kuat berangan

tak percaya??

see..
belom apa-apa aku da mula bayangkan wedding aku
hemmm

O M G...
i love this ring..bling bling

"awakk..bila nak bagi saya cincin yang macam tuu??"
sambil buat suara minah dangdut yang menggedik

wahhh...
tak sabarnya nak naik pelamin
tapi sorry to say laa
aku tak minat colour hijau ni
"so..kepada awak..please choose other colour for our wedding"
cett bajetnyeerr cakap mat saleh

apa kata jom korang layan je kepala otak aku yang tengah songsang ni

perghh kauu..
taknak romantik pulakkan

ni yang buat aku lagi nak kawen hahah
BONGOK

ok..berbalik kepada wedding kan
aku tak pernah pown mengharapkan 
wedding yang gah gilang gemilang macam wedding of the year like artis artis 
(hahaha..ayat tak boleh blahh)

sebenarnya aku suka majlis yang simple-simple je
jimat sikit belanja
dan tak buang masa aku untuk pikir 
nak jemput siapa??
berapa banayak jemputan
nak tema apa??
nak itu
nak ini
argghhh S E M A K..!!
so kepada future husband anda sangat bertuah kalau kawen dengan saya hahaha

tapi anda malang sikit  kawen dengan saya sebab saya tak reti memasak
(okay itu pengakuan jujur yang da banyak kali aku ungkapkan di laman blogger)

*setiap orang ada kelemahan dan kelebihan kan
cehcehceh..dan dan kan kau kann

oleh di sebabkan itu anda diWAJIBKAN belajar memasak hahaha
*statement K E J A M

okay2..
continued back
"awak..saya nak pakai baju macam ni time wedding kita boleh??"
hahah..lol


ok las kali pastti semua orang teringin nak kan hiasan bilik tido kan
(nisaaa pengotorrrrr)
weyhh bangang jangan pikir negatif laa

perhatikan betol betol ada huruf A di situ
A for anisa A for adam hahaha..

di sebabkan aku perangai agak giler tapi masih siuman dan seorang pemalu
so aku suka semua benda yang berbentuk colourful

so..kalau boleh laa
aku nak nanti barang hantaran or other else berkaitan K AW E N 
semua colourful..
baru meriah kannn..

sebelum aku nak tutup kedai blog aku nak gak tanya kat calon suami 


arrgghhh seronoknyerrr


perlu ke sampai macam ni??

tolol nye minah


p/s : apa2 benda yang aku merepekkan di atas hanyalah imaginasi yang tinggi dari seorang remaja perempuan yang tak berapa tinggi..sekian..segala keputusan berkaitan hal sebegini akan aku tanya kepada si dia yang bakal dan sah jadi future husband..winkk ^__^







e

No comments: