25 October 2011

you are CHANGE


assalamualaikum semua dan selamat malam..
(jap baru pukul 22:07p.m)

APA YANG BERUBAH..
sebelum tu aku nak minta maaf sebab blog aku ni
 kekadang aku jadikan sebagai tempah meluahkan perasaan
dan 
kekadang sebagai tempat aku meletakkan cerita mengenai apa yang berlaku 
dan apa yang aku minat..

wahai blog..
kau nak taw tak aku rasa sekarang ni kengkawan aku semua da berubah
berubah macam mana??
yaAllah
susahnya aku nak terangkan
aku rasa mereka dah tak macam dulu lagi..
serious..!!

"YA ALLAH..KAU lindungilah kawan kawan aku walau di mana mereka berada..jangan KAU pesongkan hati mereka YA ALLAH..aminn"

maaf hanya itu yang aku mampu..
aku tak boleh nak buruk burukkan kawan aku..
mengaibkan seseorang itu adalah amaln yang paling ALLAH tidak suka kan..??

sekian..wasalam


No comments: