13 October 2011

tahi ayam comel??APAKAH =,="




assalamualaikum WBT..
kepada semua reader yang sedang bermalasan di rumah mahupun di asrama
(pergghh..mukadimah tak boleh blah..macam bagi ceramah pulak)

sebelum tu aku nak minta maaf kepada semua kalau entry aku agak pengotor 
eeEEWWWWW...
(tak payah nak macam tu sangat lah kannn..)

gambaran yang lagi jelas kepada sesiapa yang tak tahu macam mana rupa tahi ayam hahaha
(bongokk sangatlah tuhh kalau kau tak tahu..adek aku pown tahu laa macam mana rupa tahi ayam)

hari khamis merupakan hari yang sangat boring bagi aku sebab kelas habis begitu awal
tambahan pula ramai pelajar nak BERambus balik ke rumah masing-masing..
dan di sebabkan otak aku ni tersangatlah kratif sampai setiap hari aku meng updatekan story dekat blog comel lote macam aku..
(ok..sila muntah pada ayat akau yang terakhir ni)

korang perasan tak manusia ni kadang-kadang comel.
 Kadang-kadang aku tengok 66 kali, dah tak comel pulak. Mungkin sebab aku dah tengok 66 kali agaknya. Jadi, bila masuk kali ke 67, aku dah start nak muntah. Mungkin lah.
Ok, Tipu. Sebenarnya aku bukan bercerita pasal comel ke tidak. Mak aku pernah cakap, kita ni kalau comel tapi perangai macam tahi ayam pun tak guna. Aku tak tahu tahi ayam yang macam mana mak  aku maksudkan. Adakah tahi ayam katek atau tahi ayam biasa tu. 
Kau boleh tanya mak aku untuk keterangan lanjut.
Mak aku cakap lagi, kalau kita ni tak comel. Tapi kalau kita pandai bawa diri bila dengan orang lain. Orang dah tak kisah dah sama ada kau  comel atau  tak. Mungkin ada benarnya jugak kata mak aku.
Manusia ni dia comel tapi perangai dia macam tahi. Mungkin sebab tu aku pening setiap kali dengan dia. Hilang dah kecomelannya tu. Jadi tahi ayam macam mak aku cakap tu.
So, betullah teori mak aku tu.
Aku cuma nak cakap, biar tak comel macam aku tapi sekurang-kurangnya aku sendiri tahu perangai aku tak macam tahi ayam. Ok, ada unsur perasan di akhir entry ni. 
Suka hati akulah...ni idea sewaktu aku tengah BORING tahap gabann cilakaa..ok Bye!!

No comments: