29 October 2011

theHAIR

assalamualaikum

di saat saat tengah genting tapi belum nazak lagi
kengkawan kengakawan aku kat dalam rumah  d'villa desa in
mereka tengah "pulun" study
aku pOwn tengah "pulun" meng "search" sesuatu di internet
(maklumlahh..line freeeeee)
aku sempat membaca gosip terbaru
"maria elena bkn nora elena ok..MARIA ELENA kena risik dengan dato' (asfirdaus)"
congrates sis..you guys so "gilerr kapel"
i like you..serious..!!
ok berbalik kepada cerita karut yang di karang oleh sang mengarut..
apakah???

ok lupakan..dush dush dush..damn..!!

aku nak tunjuk sesuatu..






siapakah beliau??
aku tak tahu...
keterangan yang ingin aku bongkarkan adalah AKU SUKA RAMBUT DIA..
aku suka secara tak sengaja bila tertaip LUCIFER shinee


"hensem nya rambut beliau..."

walau apa yang berlaku aku stay sayang dekat V.I.P

ok bye

No comments: