30 October 2011

FT island mention nama aku??

assalamualaikum..annyeong ha sae yo...
hari ni aku cuma nak bagi taw..
FT ISLAND mention nama aku woiiiiiiiii...
terasa diri ini begitu berharga (ayat iklan)
ohh..saya suka sesangat sangat dekat awak FT ISLAND..
saya akan belajar cakap korea supaya dapat berkomunikasi dengan awak awak semua..hahah
"nape tak percaya ke?? nak aku buktikan??"

ok penjelasan disini..walaupun aku tak tahu siapa admin..atleast ada jugak tindak balas yang dia berikan..
wahhh..dah macam nak buat experiment pulak..



mesti korang masih lagi tak tahu kan siapa FT island
come to mama..
let me show who members in FT island







aku paling minat jejaka ni..
nama beliau LEE HONG KI
aku suka dengar suara serak serak beliau
tambah2 beliau is one boy SUPERB CRAZY..

see..!!
suka sangat buat muka macam ni..
nasib baik aku suka kau..
kalau tak dah lama aku kasi kick...
hahah


annyeong...cho neun saranghae..

GOOD MORNING PRIMADONNA'S .. how's your day?
 ·  ·  · Yesterday at 10:28 · 

  • 14 people like this.

    • Peta Tiatia It sooooo sucks but theres nothing like FTISLAND music to cheer me up :)
      Yesterday at 10:42 · 

    • Anies Must's fine,,..!!~~..,,but i miss ft island..,,~~!!
      Yesterday at 10:46 · 

    • Cik Nisa who admin here??
      Yesterday at 13:00 · 

    • FT Island Cik Nisa me .. add me up if you want :))
      3 hours ago · 

    • Cik Nisa who???
      can i know ur name??

      3 hours ago · 

1 comment:

sha aisha said...

btul ker page tu ft island pnye?? mcm fake jer...lgpn tngok like bru 3k... sy pn minat ft island gak.. yg sy like tu 14k like..better u watch out..