24 October 2011

dia BOOLAT atau tak??

assalamualaikum w.b.t

mulai saat ini, 
detik ini atau seberakhirnya hari ini, 
hidup dan cuti aku akan semakin 
sibuk, sibuk, sibuk dan sibuk..
dah tak ada masa untuk bermain atau relax relax goyang kaki..
MUNGKIN
 aku tak dapat nak update blog selalu..
itu pOwn mungkin..
sebab tu lah 
sejak dua tiga empat lima enam tujuh lapan menjak ni 
aku sengaja post something kat wall aku even assignment belambak..
update is update..
ya Allah degilnya perempuan ni..
aku tahu kalau aku tak post sekarang, 
nanti aku akan susah nak update da sebab aku TAK DE MASA..
kenape??
kerana aku sudah maju setapak kehadapan menuju alam dewasa 
(shitt..next year aku 20)..
alam dewasa yang macam mana agaknye??
hehehe..
alam dewasa yang aku akan mendekatkan diri aku ini dengan final exam..

ok tapi sebelum aku nak tunjuk sesuatu...
aku tak berniat untuk melakukan curang
hehehe...
sila perhatikan...

amaran..!!
jangan kau nak fall in LOVE 
sebab dia da berpunye

kepunyaan sape..nanti aku cari sape makwe a.k.a bini dia hahah

wahhh...
slim kan beliau??

kasi ZOOOoooomMMmm sikit

 maaf.maaf.maaf
jangan tension tension

jom zoom lagi sikit
nahhh..arrow BESARRR aku kasi...

"apa salah saya...saya tak bersalah =( "

soalan cepucemas..

"kenal ke sape dia??"
"BOOOLAAaatttt tak dia"


senyum tak perlu kata apa-apa =)


pesanan penaja : AXRUL ASWAD....peace ^__^V




No comments: