30 September 2011

ok..story yang xde motif

ok assalamualaikum reader tersayang dan terbushukkkk..ngehngehngeh

apakah khabar beliau beliau semua??

mimpi indah tak malam tadi??

kalau awak tanya saya mimpi indah ke tak..mestilah TAKKK..!!
gilerr kowt malam tadi balek lambat gilerr sebab sambut besday BOS tokey sewa kereta poli kitorang..
nak tahu kita orang balek pukul berapa semalam??
nak dekat pukul 4..no.no.no bukan 4 petang tapi OMPEK pagiii..
seriously gilerrr..aku tak pernah balek selambat tu..
taw dek omak den..mampuihhh..

by the way..hal semalam adalah kenangan..
past is past jangan di pikirkan..

so today...

my assignment didnt yet already..oh nooo..

ok hari ni akan aku siapkan semua tugasan..
yuhuuu..semangat

aku nak berjaya

yess i will

sape yang tak nak berjaya..

aku pown nak berjaya..

berjaya menjadi insan cemerlang
 bakal engineering yang terhebat
dan bakal wartawan yang..
ermmm..
not sure
BUT
menjadi anak yang
anak solehah
is YES..!!

aikk..apsal plak lahh aku semangat tetibe ni..

all of it kerana abang adam..
abang adam ada berpesan..
bukan dekat aku 
tapi dekat semua peminat dia..
peminat dia tu termasuk aku yang ngokngek laa..
 " belajar rajin-rajin dan jangan tinggalkan solat"

wahhhhh...

saya semakin sayang pada awak..

cho chenun saranghamnida

adoii..minahh..apa hang merepek ni..

let me share with you my beloved idol 

 this is V.I.P 

and also

oppa TVXQ


p/s : tq kat eida azhar yang editkan gambar V.I.P =)


No comments: