16 February 2013

penat !

assalamualaikum people

korang sihat? wahhh...aku baru je lepas daftar blogr.my.. apa benda tuhh??

ni diaaa

sudah masanya aku meng upgrade kan blog sendiri..hahah konon laahhh..padahal xde pape pown dalam blog aku melainkan kisah peribadi cap haprak, kisah mengumpat kawan kawan poli, dan kisah cintan cintun versi aku sendiri tak tahu...alahaiiii....

tapi kalau korang nak daftar, korang boleh pergi dekat blog NISA KAY..
sekarang aku nak rehat sepuas puasnya melepaskan dendam yang terpahat dalam hati sebab semalam aku terpaksa bertarung nyawa didalam bas kerana driver bas bawak bas slow motion..dia tak tahu ke bahawa ada penumpang yang sedang menahan gelombang air...sabar nisa sabar...past is past...
thanks to 'driver' berbadan sasa tetapi berhati mashmelo yang sudi menjemput we olls...maaf menyusahkan anda buat kali ke seribu...
lepas tu terpaksa membesarkan biji mata sebab kena siapkan beberapa slide show...sukarnya nak capai segulung diploma..ini dinamakan pra pengorbanan yer hadeks hadeks sekalian..


 dan last for today nak wish selamat menjadi tunangan orang kepada abang botak ye cik KYRA...dia kawan kita yang paling suwitt..aku belajar lagu jiwang dari dya laa..setiap hujung minggu kitorang akan dengar carta sinar yang full song jiwang karat...

selamat menjadi puan cikgu....cikgu cantek sangatt



p/s : omakk den nak tunang bolehhh??? 



No comments: