3 February 2013

mondok dan rantau panjang

assalamualaikum people

beberapa hari yang lepas, den dengan kawan kawan seperjuangan (lah sangat) pergi shopping ke rantau panjang dan mondok (boleh search dekat dato' Google lokasi berkenaan). Tujuan utama adalah untuk menghabiskan saki baki duit PTPTN (heheh...xde laa)...tujuan kami saje je nak jalan jalan..mengubah suasana..pada asal perancangan aku tak nak pergi..dah habis nekad..kononnya nak tinggal dekat asrama..dan last minit, tetiba pulak ketua setan datang dan menghasut aku suruh pergi (astaghfirullah hal azim..)..dan aku pown pergi lahh..siap dalam keadaan kelam kabut tapi versi slow (pikir sendiri macam mana)...mandi, iron baju, iron tudung iron jeans... (alaaa..kata perempuan)...pendekkan cerita aku dan yang lain naik satria neo..si Mox punya..dia punya kereta dialah yang bawak =).. turut serta cik viva putih dan cik viva merah ikut dari belakang (eh2 dah macam bawang merah bawang putih pulakkan)...semuanya berpasangan..tetapi aku sorang sorang..ohh sadisnya..hahha its so k..mereka tidak mengabaikan aku pownn..lapciuuu laa...
sakit jugaklah pinggang duduk dalam kereta tuh..mak aiii lamo bebeno nak sampai...kitorang pergi ke mondok dahulu sebelum pergi ke Rantau panjang..bes nyewwwwwwww
tengok kiri tengok kanan tengok depan tapi tak tengok belakang..kebanyakannya menjual alatan perkakas rumah seperti periuk belanga sudip, perhiasan rumah..permainan, teddy bear yang sekecik kecik kuman sampai lah sebesar besar bigfoot pown ada...guwa cuba untuk mengawal nafsu membeli =__="
lepas dah bosan pergi sana kitorang pergi ke Rantau panjang...opsss sebelum terlupa, kalau korang nak pergi ke mondok tu, korang kena cas RM1 untuk menaiki bot menyeberangi sungai...tak mahal pownn..
kembali kepada topik Rantau panjang..tujuan pergi kesana sama je nak melihat apa yang best..
kat Rantau, aku sempat lah shopping (nafsu dah takdapat nak tahan)..di sebabkan tak lama lagi nak balik rumah (sebab cuti raya cina) so aku belilah sikit buah tangan..aku beli kain untuk mama dan adik aku, pastu beli baju kemeja untuk adik laki aku..pastu beli asam comel (sebab penutup dya comel) lepas tuh beli baju untuk anak buah (baik tak makcik kau ni nana)...pastu makan...makanan kat sini, not bad laa..janji telan ada rasa dan perut pown senyap dari berjoget joget..kira alhamdulillah..
lepas habis mencuci mata (usha usha mamat kelantan plus thailand..hahaha) kitorang pown balik..
ingat dah sampai bilik, boleh lah rehat..rupanya sambung kerja mengemas bilik....ok amsa untuk merehatkan diri..esok ada kelas..nanti aku cotcetcotcet lagi..anyway, how my design..cantek x?? penat taw belajar dekat tutorial.. (nisa mengada minta puji..rasa macam nak hempuk je meja dekat kepala dya yang ad kat kelas mekanikal tu)...ok nyte..assalamualaikum


antara moment2 sweet (lah sangat) yang sempat di rakam 
ni kitorang dekat mondok


nampak tak plat motor mereka (tulisan thailand bah kauu)

mereka kawan...






tempat nak naik bot...yang ni nak balek Malaysia semula...
(konon laaaa...)





haruslah Limited Edition kan
keluaran terbaru... (sedap)

No comments: