13 February 2013

13/02/2013 (shah alam)

ASSALAMUALAIKUM PEOPLE


ya ALLAH..ya RABBI.. betapa selama ni aku kekeringan air mata untuk menangis..sedangkan aku tahu..betapa banyak dosa yang aku lakukan..tiada sedikit pun yang aku bertaubat.. ya ALLAH ya RABBI..hari ini..kau telah terbitkan rasa BERDOSA dalam diriku ini..teringin saja aku  menangis di saat ini..tapi, kerana EGO! aku x mampu nak keluarkan..ya ALLAH ya RABBI..dengan penuh keinsafan aku  berserah sepenuhnya kepada KAU..ampunkan dosaku ..betapa KAU rindukan hamba-MU..tapi, hamba-MU ini leka dengan waktu-waktu, nikmat-nikmat yang telah KAU berikan..ampunkan dosaku..tiada matlamat yang lebih dalam diri ini selain mendapat KEREDHAANMU dalam kehidupan yang fana..hanya KAU yang mengerti segala-galanya..

*gambar tiada kaitan*


p/s : aku telah melakukan satu dosa besar yang tiada siapa tahu dan aku takut nak bagi tahu...ya Allah ampunkan dosa yang aku lakukan...

No comments: