20 September 2011

be top student??

assalamualaikum W.B.T  kepada warga blogger


korang sihat ke hari ni???


alhamdulillah lah kalau kau orang semua sihat..

aku??

 aku pOwn sihat jugak..

hari ni aku nak tanya kau orang lah.. bes ke jadi FAMOUS atau in melayu nye POFULAR???

seronok ke??

apa perasaan menjadi POFULAR contohnya di tempat korang study??

kau orang pergi mana-mana sentiasa mendapat perhatian

" aii..awekk nak nombor "
" awak saya single "
" cantek awak hari ni "
" fuyoooo..jelingg mautt.."

inilah ayat-ayat yang seringkali aku dengar..

untungkan siapa yang menjadi cantek..

MAAF..!!

aku tak cantek dan bukan pelajar POFULAR di tempat belajar aku..

aku hanya gadis pendiam yang hanya memandang dan suka memerhati keadaan sekeliling

nak termuntahh aku dengar kenyataan yang aku lemparkan tidak sampai beberapa saat..

tapii beb

serius aku memang seorang pendiam..

ok..berbalik kepada topik tadi..

aku nak gak jadi makcik kepoh..

nak tanya ni

kau orang pernah ke menjadi the TOP student??

hemm kalau pernah 
 bes tak??

aku pown teringin jugak nak rasa  jadi PEMOS

 tapii apakan daya

muka dah lah tak cantik, kecik pulak tuhh, tak pandai, tak putih melepak kemerahan, tak reti nak berfashion up to date

jangan nak bermimpilah kau nak famous cik anisa oiiii...

bak kata tuttttt

"nak suruh aku belikan hang cermin kaa??"

aku hanya menyengih aje..

"ohh...hina nyerrr aku =( "

tapii..wa tak de hal la derr..

janji wa tak kacau hidup lu sudah lahh

nanti bila kau mati bukan kecantikan atau kePOPULARan ko yang akan membantu di akhirat kelak

bangang..!!

tapi memang tu ea syarat kalau nak jadi popular kena cantek??


pastu kena pandai dress up


OH MY GOD..

ok persoalan kepada semua soalan akhirnya terjawab apabila aku search dekat DATO' GOOGLE

to be popular student

then this is the result

read carefully..

POPULAR STUDENTS ARE FRIENDLY TO EVERYONE


POPULAR STUDENTS JOIN COLLEGE CLUBS AND ORGANIZATIONS

POPULAR STUDENTS STAY HEALTHY

BE SOCIAL - GO TO PARTIES

POPULAR STUDENTS GET GOOD GRADES

BECOME FRIENDS WITH A POPULAR STUDENT


agak-agak aku ni boleh ke popular??

hahah

the stupid question
 so do I....



p/s : sesungguhnya kalau korang nak jadi pEmos..jadilah seperti isteri para Nabi..kerana kecantikan dunia tidak membawa apa2 erti..is it right?? fikir-fikirkanlah




No comments: