13 September 2011

"SECRET BIRTHDAY PROJECT".. aku nak join..tapiii =,="





ADAM's SECRET BIRTHDAY PROJECT by AVX/AFCM'

A. KAD BIRTHDAY

Jom join kami membuat kad birthday untuk Adam sempena hari lahirnya 19 September ini! Caranya sangat mudah.

1. Sediakan kertas sebesar A3 (2 kali ganda A4). Tak kisah warna apa pun. Kertas jgn terlalu tebal & jgn terlalu nipis.
2. Pastikan kertas tu dalam keadaan landscape (melintang)
3. Tinggalkan ruang sedikit sebelah kiri dlm lingkungan 3cm supaya boleh di bind kemudian.
4. Hiaslah ikut suka hati. (Boleh buat kolaj, print, tampal, pelekat atau apa2 saja. Cuma pastikan jangan terlalu tebal kalau nak tampal corak-corak. Boleh letak gmbr atau apa saja yg sesuai untuk menyatakan ucapan birthday kepada Adam)
5. Bagi yg sekitar KL, boleh hantar terus by hand kpd AVX/AFCM atau wakil2 terpilih. Kumpul among kawan2 & hantar kpd kami pun boleh.
6. Bagi yg jauh, sila emelkan kpd alamat berikut :
AVX
A1-7-4 apartment pandan utama,kampung pandan dalam,68000 ampang,selangor.

7.
Tarikh tutup sebelum 17 September.

Kami akan compile semua kad2 utk dihantar kepada Adam pada hari birthdaynya. Ingat, ini adalah RAHSIA.

B. VIDEO UCAPAN

1. Ambil video ucapan untuk Adam (maximum 1 minit)
2. Emel kpd aico.vx@gmail.com sebelum 16 September.
3. Kalau tk dpt emel, upload kt mana2 & bagitahu kami (inbox FB Aico FC)

Sebarang masalah, sila inbox FB Aico FC.

Thank you very much! Jom pastikan projek kita berjaya tanpa diketahui Adam!~

Regards,
Aico Executives, Aico FC.



ASSALAMUALAIKUM....


ok..seperti yang kau dah baca di atas tu..


AICO fc baru sahaja send massage kat inboX fB aku


dan..dan..dan


aku teringin nak join..


yelaa..ADAM kan idola aku yang paling aku sayang..


aku tak kisah lah kalau member-member aku, ahli keluarga aku nak kutuk ADAM ni macam mana..


lantak kat dia oranglah kan..mulut manusia mana boleh tutup betol tak??


ok lah aku malas nak ingat semua yang mereka kutuk tentang ADAM..


sebab abang adam pOwn cool je bila kena kritikan...


ok...berbalik kepada " TERINGIN NAK JOIN "


aku tak kisah lah kalau terpaksa membazirkan duit untuk membeli kertas A3 


( aku sendiri dah ada sebab aku kan student engineering mechanical )


dan aku memang suka membazirkan masa dengan melayan benda2 tak berfaedah tu...


(aku selalu gak hanta kad yang kreatif dekat sOmeOne " tersayang " )


tapi yang membimbangkan aku...


kau nampak tak yang aku merahkan ayat di atas tu...


ok aku ulang balik..tarikh tutup sebelum 17 september 2011


aku rasa kalau aku pOs kan kompom tak sempat sampai sebab aku sekarang ada dekat kelantan bukan selangor...


dan boleh hantar melalui email...


ok sebab email ni..


aku mengaku yang aku tak berapa pandai sangat...


tapi kalau bab blog or facebook aku boleh lahhh..


macam mana ni...


dan lagi satu


boleh buat melaui video..


yang ni the bigger problem..seriously!!


aku tak reti nak buat...


ARGGGHHHHH...nak join tapi semua tak reti..


terserlah keBANGANGan aku...


pffftt =,="




macam mana ni..tarikh 17sept dah semakin dekat..


boleh tak kalau wish biasa2 je kat wall abang adam or create something kat dalam blog then 


pos kat wall abang adam atau blog adam???


hemmmm.... (=___=")





No comments: