18 September 2011

besday my lovely idol superdOublestar " ADAM af "

assalamualaikum reader yang  kiut miut and hensem2 je..hehehe

hari ni aku nak buat entry yang PAAAALINGGGG simple je..
(simple sangat ke)

look and see dont bising-bising..

please read..

malam ini..di temani buku-buku dan beg-beg yang berselerak di atas katil double decker..

gambiar hiasan..bukan katil aku laa woii

dan nyamuk-nyamuk serta sang semut menjadi saksi bahawa aku buat kali PERTAMA nya nak wish birthday ADAM af2...
(sadis betol..kata fan adam)

ok laa..walau pun aku tak dapat join contest wish besday adam yang telah di undang oleh V.I.P tu..
takpe..i have my own style..(berlagakk gilaa)

tanpa membuang masa serta tenaga..meh lerr kita nyanyi sikit..


this is korean virsion wooooo...
 for abang adam

oppa .. saeng-il chughahae "


semoga abang adam berjaya dalam apa yang dia lakukan dan tabah mengharungi dunia seni..we always support u..and semoga abag adam cepat kahwin...Auuwww..


masih dalam pertanyaan bila MOHD AIZAM MAT SAMAN ingin menamatkan zaman bujangnya?? =,="


  dan ini serba sedikit pasal abang adam



inilah dia besday boy 

yang lahir pada 19SEPTEMBER1983
berbintang VIRGO
dekat hospital QUEEN ELIZEBETH

 p/s : kalau lah abang adam ni macam kengkawan aku..da lama aku baling tepung + air sabun..hehe

No comments: