27 September 2011

nak buat macam mana aku kan artis HOT...werrkk !!


Bismillah dan assalamualaikum




Dah lama tak hapdet. (tipu lebihh) Walaupun aku tau korang peduli ape aku hapdet ke tak. Jangan... Biadap namanya tuh. Sila buat-buat peduli untuk ambik hati aku. Mekasehhh..


Aku bz ok. Show sana sini nak kena attend. Dinner dengan Dato' Datin, Tan Sri, Tuan, Puan dan segala bagai. Nak pergi mana-mana pun payah. Kena undercover. Kalau tak org duk kejar meraung-raung mintak otograf. Ahh bosan sungguh jadi orang glamer. Ok, jangan lempang. Aku pun rasa nak lempang diri sendiri.


Praktikal habis lagi 2,3 hari. Gila lah. Mimpi Moon je rasa. Cuti 2 ary seminggu apply tempat best untuk jenjalan. Mungkin jadi artis macam aku ni perlu transformasi diri. start ahad nanti pasti badan aku ketul-ketul. *sebab buat assignment dengan terpekik terlolong


InsyaAllah start minggu depan aku boleh buat gerak gempur blog. Sawang pun macam dah banyak ni. Oldskol pulak rasa. Terdengar-dengar background lagu hello-hello. *lempang diri sendiri. Apa aku merepek nehhh??



Ok. assignment plus show...


p/s : hapsal entry kau bangang giler cik ANIS  ..eh stupid..!!jangan panggil anis..aku geli..

No comments: