17 September 2011

Innalillahi wa inna lillahi ro ji 'un

assalamualaikum reader and my fan...
(ececehh fan laa sangat kann..i'm not the top student ok)

sebelum aku memulakan hujah-hujah marilah kita sama-sama mensedekahkan al-fatihah kepada orang-orang yang sudah meninggal dunia..tidak kiralah ahli keluarga mahu pun sahabat andai atau orang-orang sekeliling anda..




ok first...i'm say sorry a lot cause write this entry..

tapi rasanya tak salahkan??

sejak dua menjak ni

hidupan seharian aku selama satu minggu asyik di GEMPARkan dengan berita kematian

yess..!!

walaupun ia tak de kaitan dengan aku tapi ia ada kaitan dengan orang-orang sekeliling yang amat-amat aku sayang..

aku hanya insan biasa yang tak dapat membantu..

aku hanya mampu sedekahkan doa..

to my friends..

" awak, awak-awak kuatkanlah semangat yerr..yang pergi tetap akan pergi..kita juga akan menyusul seperti mereka suatu hari nanti..saya harap awak redha dengan pemergian mereka..."

hanya itu yang mampu aku lakukan..

seriously aku tak dapat bayangkan KALAU suatu hari nanti orang yang paling bermakna seperti parents aku, sibling aku, kawan-kawan aku or bopren aku ke yang meninggal dunia..

astaghfirullah hal azimm..aku tak dapat baynagkan respon yang akan aku berikan..

maybe aku meraung sambil guling-guling..

kalau kau orang pulak macam mana??

apa respOn kau orang??

hemmm =,="

tapi kalau pakwe korang lah yang meninggal dunia..korang akan cari lain tak??

kalau aku..NO KOMEN lahh..hahaha sebab aku tak rasa pown yang aku sekarang ni macam ada pakwe..
(wuuppsss..mahap.mahap..tertukar topik pulakkk)


dan andai lah aku yang meninggalkan dunia ni

aku minta maaf kepada semua yang mengenali dan menyayangi aku..hanya satu aku pinta
" sedekahkan al fatihah "....

#macam mana lah keadaan aku mati nanti
#harap mak bapak aku tak sedih kalau aku "pergi"
#harap aku mati dalam keadaan yang di redhai



p/s : setiap detik yang berlalu merupakan saat paling hampir kita bertemu dengan YANG MAHA ESA..

No comments: