22 September 2011

weird feeling

assalamualaikum W.B.T reader

hari ni aku nak tanya.." AKU ADA MENYAKITKAN HATI KAU ORANG TAK?? "
kalau ada..aku nak minta maaf..kerana itulah yang di peasan oleh DATO' DR HJ FADHILAH KAMSAH (=
dan dia juga ada berpesan " maafkanlah semua orang pada setiap malam sebelum tidur "

hemmmmm =,="


sejak dua menjak ni..aku sering menangis.menangis dan menangis...
always crying non stop..i didnt know why..!!

but my feeling is empty..yes i feel that..

nak kata banyak sangat masalah...
tak jugak...

aku dapat merasakan yang aku sedang kehilangan seseorang..tapi siapa??

entah lahhh..


ya ALLAH KAU maha pengampun lagi maha mengetahui..KAU ampunkanlah dosa-dosa kedua ibubapaku dan juga adik-adikku..KAU peliharalah mereka..KAU lindungilah mereka daripada kecelakaan dan KAU jauhkanlah mereka daripada azab api neraka..sesungguhnya hanya mereka harta yang paling berharga yang aku ada di dunia ini ya ALLAH..
yaALLAH lindungilah diri aku daripada melakukan perkara di luar dugaan..jauhkanlah aku daripada godaan syaitan..dan ampunkanlah dosa-dosa masa lampau yang pernah aku lakukan..
yaALLAH KAU ampunkanlah dosa-dosa orang-orang yang aku sayang.. lindungilah mereka..
yaALLAH andai dia bukan jodohku, kau ikhlaskanlah hati aku..kau lindungilah dia..kau jauhkanlah dia daripada mendekati maksiat dan jadikan dia anak yang soleh dan taat kepada ibu bapanya..yaALLAH KAU  lindungilah keluarganya kerana aku sudah menganggap keluarganya seperti keluarga aku...amin..




LOVE tak membawa apa-apa makna lagi pada aku...
betol ke??

No comments: