1 January 2013

entry PERTAMA 2013



alhamdulillah 

thats firts word i want to say in 2013
alhamdulillah kerana aku sempat merasa kehadiran 2013
umur dipanjangkan
kesihatan masih lagi terkawal
di kurniakan kedua ibu bapa yang hebat lagi hensem dan cantik
mempunyai kawan kawan yang caring lagi mereng
dan juga mempunyai P.A HATI iaitu encik A yang sering memberi kata kata semangat
semuanya ALHAMDULILLAH

2013 aku taknak membuat senarai wishlist azam 2013
cukuplah sekadar 
aku menjadi ANISA yang kuat dan tabah dalam mengharungi liku liku kehidupan
dan menepis segala cubaan yang datang khususnya 
MENEPIS MAKSIAT
*aku manusia lemah yang mudah terbabas dek hasutan syaiton*
ok cukuplah untuk hari ini
entri pertama pada tanggal 1 JANUARI 2013

mula untuk mengubah diri sendiri menjadi bakal 'zaujah' pilihan sang 'zauj'
harap dia boleh membimbing aku ke jalan ALLAH

harapan unuk melihat abang Adam kawen 

tidak lupa juga untuk ucap selamat kembali kesekolah untuk adik adik diluar sana
dan untuk adik senri ANWAR dan NADHIRAH
selamat menjejakkan kaki ke alam persekolahan adek adek ku
anwar tingkatan satu
nadhirah darjah satu
aku bakal dua puluh satu ^^V