7 January 2013

perasaan yang pelbagai


baru seminggu di tahun 2013 pada bulan Januari
tapi aku dah ada seribu satu perasaan.
haisyhhh nisa nisa
the bigger problems are..
opkos lah bengang dengan lecterer..
tapi xdelah bengang sangat
just IQ aku sahaja yang low ni menyebabkan timbulnye perasaan bengang tahap maxima
mano tak ea, dorang mengajor xnak express plak kan..
xtaw ke otak aku ni 2gb je..
nisa2..lepas ni otak ko kena upgrade sikit
kemudian...
aku macam terasa hati..
aikk?? terasa hati ??
hemmm..yang tang ni aku xnak share..
maaf..!!
biar aku simpan kemas2 dalam lubuk hati yang paling dalam
manusia not perfect 100%
so dont judge me before u know who i am !!
*geram sangat dekat hamba Allah ni*

now perasaan terkejut
terkejut apabila checking my account pTPTN 
and..owsem
duit semakin menipis..
nisa..u must saving !!
kemudian ada dapat panggilan dari mama mengatakan nenek sakit
and now ada dekat hospital..
ya Allah please save nenek
nenek..kuat k..tunggu sampai kakak balik

perasaan gembira
hemm..hepi ke??
hepi la jugak bila ada hamba Allah ni puji my little abang adam baik
yes.. adam memang baik..
thats why i sayang dia sangat sangat...

perasaan Jeles..
nisa did u jeles??
hemm..entahlah..
no komen..yang pasti ada setan menyuruh aku jeles
nisa please kawal perasaan anda k..

yang paling aku tak nak elak apabila aku ni semakin lama semakin malas
ya Allah...
apa nak jadi nisa
kau cakap kau nak berubah
tolong lah nisa berubah sikit..
jangan malas sangat
kesian dekat mama babah dan others kat rumah tu..
awak tu bukan orang senang bukan anak dato' datin bagai tu..

hemmm...
kalau lah aku ada kawan yang boleh mendengar aku meroyan kan bagus..
me need some one


encik A??
hemmm..merajuk dengan dia..
tak habis habis kena jadi driver..
driving sana lah driving sini lahhh..

"nisa..dia belum jadi hak kau..xpayah nak merungut.. ! tampor karang !! "