17 January 2013

encik A again


dear encik A
malam tadi kita mimpi awak...
dalam tidur, menangis lah jugakk
Allah seperti menghantar pesanan untuk 'STOP' kan perasaan saya dari mengharapkan awak
tapi saya tak kuat untuk 'STOP' kan perasaan ni


kadang-kadang betul kata images di atas
kita dah berkawan 13 tahun sebenarnya kan
kiralah dari darjah 3 kita kenal
setiap tahun, setiap bulan, setiap minggu
setiap minit setiap saat, 
saya TAK pernah melupakan awak
setiap kali bumi berputar mengikut laluan paksi
setiap kali bulan berpusing mengikut laluannya
nama awak sentiasa ada di setiap sel dalam diri saya
(wahhaaa puitis pulakkk)


dear encik A,
saya sedar saya bukan 'gadis'
yang sopan tutur katanya,
tak lembut peribadinya
tapi kerana awak,
saya akan cuba yang terbaik...
saya sentiasa  ingat pesanan dari awak
untuk belajar bersungguh sungguh
saya akan buktikan tahun2013 
akan terukir kemanisan..insyaAllah


mungkin awak tak tahu..
macam yang saya kata kan,
saya sentiasa mengingati awak yang jauh dekat sana
setiap kali bersendirian, 
memori bersama dengan awak,
terlayar di ingatan..
sukarnya bila dah bertemu, kemudian berpisah sementara

'yaAllah hanya KAU yang memahami perasaan hambaMu ini..perasaan ni macam puzzle yang sukar untuk dicantumkan kalau tidak bijak mengaturnya...encik A please take care'