28 December 2012

memory of 2012


hai kepada semua..
adakah ini entry terakhir aku untuk 2012 ?
maybe...
dan kalau ini entry terakhir aku sepanjang 2012
aku anisa ingin meminta maaf kepada semua 
muslimin dan muslimat jika ada terkasar bahasa atau tingkah laku yang amat meluatkan korang
dalam banyak banyak tahun
tahun 2012 amat amat spesial buat aku
kerana Allah banyak memakbulkan doa dan impian aku
Alhamdulillah..shukran jazilan ya Allah =)
nak tahu kenapa?
sebab tahun 2012 aku dapat berjumpa my spirit, ADAM
dekat kelantan buat pertama kalinya...
bukan sahaja ADAM malah aku dapat berjumpa dengan V.I.P
thanks atas layanan VIP kepada peminatnya
harap that guys masih simpan lagi patung key chain yang saya kasi
its cheaper only hope u guys like it
tahun 2012 jugak banyak mengajar aku erti kehidupan.
thanks my frens...
me love u
WALAUPUN kadang kadang korang ni menggeramkan aku
but, u olss sangat happening
tak pernah aku rasa korang serabut..


kemudian,
saya menjejakkan kaki ke alam praktikal
dimana saya boleh bawak kereta dengan sendirinya
dan praktikal sana
macam macam dugaan yang datang
membuatkan aku jadi lebih kuat...
kuat ke?
kuat semangat dari yang sebelumnya...

thanks beautiful ladies
susah senang kami bersama sepanjang praktikal

dan dekat sini iaitu sepanjang praktikal
aku dapat bertemu kembali my real spirit
encik A
hemm..ada kisah di sebalik nya
korang mesti nak taw kan why i call him 'REAL SPIRIT' ?
nantilah apabila tiba masa dan saatnya
yang pasti dia seorang yang amat mementingkan solat
dengan dia aje,
aku boleh bersifat terbuka
dan bagi aku dia seorang yang boleh memahami
aku taknak meletakkan harapan yang terlalu tinggi sebab aku takut harapan tu hancur
sebab kalau hancur aku yang tanggung sakitnya
jadi, aku amek keputusan untuk belajar
setinggi yang boleh demi dia dan our families
time praktikal jugak,
aku dapat melakukan pelbagai aktiviti yang tak pernah akurasa sepanjang hidup
serius !
aku tengok wayang dengan dia,
aku dengan gagahnya berjumpa mak dan family dia
and buat aktiviti yang aku suka dengan dia...
eh eh...dah la tu kan bercerita pasal dia

korang mesti banyak memori yang sweet kan?
serius sedih nak meninggalkan tahun 2012
hope tahun 2013 
akan menjadikan aku lebih baik + solehah + matured
selamat tinggal sweet 2012
selamat tinggal umur 20 tahun

sampai sini sahaja entry aku yang terakhir..
nantikan entry terbaru untuk tahun 2013


assalamualaikum semua ^__^