20 January 2013

V.I.P at R.T.C kelantan

assalamualaikum people....

ha..!! ingat tak hati tuh aku ada cakap V.I.P ada dekat kelantan..ingat tak ????
tak ingat?? ok klik SINI...
so semalam tarikh 20/01/2013 untuk pertama kali pada tahun 2013 aku berjumpa lagi dengan 'abang' kesayangan pengarang jantung buah hati..bla bla bla....
selepas habis kelas, aku terus pecut balek ke asrama dan bersiap..kemudian start enjin kereta jenama kancil (tu pown sewa)..aku dan kawan aku pergi lah ke RTC kelantan..
mula-mula tak tahu jugak mana tempatnya...thank you kepada nik azmir kerana memberitahu lebih detail tentang kawasan RTC tuh..hahaha..
pendekkan cerita, tunggu kejap sementara mereka nak naik ke pentas...tukar baju bagai bagai tuh...
pendekkan cerita nya, kat sana aku dapat kawan baru yang sama minat V.I.P (kenal dekat facebook) yang bernama nik azmir dan syahirah..
jom laa layan gambar yang xberapa ni..hahahha

seperti yang telah di beritahu..aku sharp balek dari kelas dan bersiap ala kadar..
ni laa hasil muka excited campur penat 

v.i.p baru keluar dari tukar baju

start untuk perform


time ni dorang tengah buat kuiz...
nak tanya soalan..
so apa lagi..aku pown dengan bangga angkat tangan dan jawab soalan mereka
kalau tak silap soalan nya,
ADAM : lagu apa yang dinyanyikan sebentar tadi?
ANISA : pasal awek
ADAM : sape pencipta dia?
(banyak tanya lah pulak abang aku ni)
ANISA : alaa..lupa lah pulakkk..hemm mohd Aizam mat saman kowtt
ADAM : yeahhh... betul..!!

suka tengok pic ni...





time ni abang buat magic
dan 'gadis' itu volenteer...


afiq nak kasi hadiah kepada yang jawab soalan tuhh


tadaa... hasilnya..
aku tengok tangan abang merah merah dan macam ada tulisan
mana aku taw??
sebab abang tunjuk dekat aku.. =)
aku pownn yerkk kan aje

pindah kat dalam khemah, sebab cuaca macam nak hujan

abang nak kasi hadiah baju..
dan aku lagi yang dapat..winkk
tapi dah lupa lah abang tanya soalan apa...
tak silap
lagu ...... album keberapa
dan aku jawab album keTIGA

marlon dan adam

yandy

yandy ameen marlon

dan akhir persembahan dorang..aku sempat snap gambar sebagai kenangan dengan yandy, amen, dan afiq..
adam dan marlon dah naik kereta

thank you azmir...sebab tolong snapkan gambar dengan yandy

amen fathi

afiq farhan



antara hadiah yang sempat aku pulun...

alahaiii kan bagus kalau soalan final keluar semua pasal adam..
kompom2 aku dapat fourflat

ok...me olweys miss you abang..take care balek KL ok..
assalamualaikum