25 December 2011

tak sabar nak jumpa mereka




assalamualaikum W.B.T

rasanya da lama kan aku tak meng hapdet kan entry blog...
so hari ni di sebabkan aku sangat boring dan bosan aku pown merajinkan diri melayan blog sambil mendengar lagu adam dekat you tube...

dah lama tak buka facebook semenjak aku menjejakkan kaki kat kelantan..sebab tak de berokben..
so bila kawan aku ada berokben aku dengan pantas buka pesbuk..perghhh macam cilaka perangai aku woii.
"kau kata nak bertobat cik nisa...humm haremm"

so sebenarnya aku ada dapat berita gembira..
V.I.P nak datang kelantan woiiiiii...
tak sabarnya nak tunggu...

so aku terfikir fikir..
mereka akan kenal ke aku??
mereka baik ke??
mereka sombong tak??
mereka macam mana??
ada ke orang nak teman aku pergi jumpa mereka??

ok banyak soalan..jadi aku malas nak pikir awal awal dulu..tunggu nanti lah...
lagi pown aku dengar mereka nak datang sini 7 JANUARI 2012...
so lambat lagi...

aku teringin nak dengar dorang nyanyi lagi hug by TVXQ tapiiiiii..........
ok nisa lupakan

"ADAM, BOY, YANDY, LAN, LON...be waiting youuuuu..." hahah godik mak aiii


No comments: