30 December 2011

the 20 years


ok countdown for new year and say bye bye to this year..

bermakna hari ini hari terakhir aku beronok ronok dengan umur 19 tahun kerana tahun depan
(lagi beberapa jam je) aku da nak masok 20 tahun..DAMN..!! tua da ke??

tak kisahlah kan kalau 20 tahun sekali pown..mana ada umur yang semakin muda ya tak..
anyway seperti orang lain mesti akan bertanyakan azam..
sorry i dont have azam...and apa itu azam??
aku tak pernah berazam apa apa pown...

yang aku taw sekarang ni aku nak buat dua perkara pada umur aku salty 20 nanti

PERTAMA

aku nak belajar memasak

kesian kat aku kan sebab umur macam ni nak masak telur pown tak lepas...haisyhhh =__=!!
tapi kalau masak nasi, masak megi, masak bubur dalam cup, masak air aku pas...

KEDUA

aku nak perbaiki iman aku..
maksud di sini
aku nak perkukuhkan solat aku..
serius aku mengaku solat aku sekarang banyak tinggal..
kalau aku rasa aku nak solat..aku solatlah..kalau aku malas so aku tak solatlah..
sooo NAIF

aku berdoa agar one day ada someone hamba Allah yang dapat membantu aku dalam membimbing aku ke jalan yang benar...
cewahhh...kemain kau nisa kan..
but seriously i'm not joking..i hope =)

No comments: