11 December 2011

den dah agak..

assalamualaikum W.B.T

ari ni aku ada 2 berita...pertama gembira iaitu aku dapat tengok V.I.P perfom...kedua berita sedih...ni yang den malas nak koba ni...ari ni result keluar dan macam biasa jangkaan memang dah tepat..aku GAGAL..!!
buka bangga tapi sedih kecewa dan malu..
kalau subjek lain aku kena carry takpelah jugak..ini subjek yang aku memang TAK SUKA..!! ulang suara SUBJEK AKU TAK SUKA...owhh encik kamera (gelaran untuk lecterer time camp..) maafkan saya...
kenapa pulak perlu minta maaf..??sebab dia berpesan supaya belajar sungguh sungguh waktu aku nak amek pic kat office dia masa sem 1...sedih tak terkira mengalahkan baru lepas bercerai..
anyway..tahniah dekat kengkawan yang sama rumah yang sekepala sebab anda tak payah carry subjek dan anda lulus dengan cemerlangnya....
oleh yang demikian (dah macam buat karangan) malam ni aku nak berpesta air mata....

No comments: