9 December 2011

akhirnya aku kahwin (#__#)

assalamualaikum sedara sesama islam =)
sehatkah kalian pada hari jumaat ni???

kalau semalam mood aku memang bad tahap gilerr..hari ni so far so good..

aku akan menghabiskan semua masa dan tenaga aku pada novel...
YES... aku baru aje beli sebuah novel baru dekat tempat biasa sampai aunty tu pown da kenal aku yang sememangnya giler novel..ahaks..!

novel terbaru yang aku beli bertajuk " AKHIRNYA AKU KAHWIN "


sebelum aku nak beli novel ni aunty tu ada suggest kan beberapa novel dekat aku yang menarik...penulis siti apa tah...
"adik you belilah novel ni...aunty jamin novel ni best"
aku garu garu kepala " errrrr...."
aku pown ambil lah novel tersebut dan baca sinopsis dia...interesting!!
tapi last sekali aku ambil novel lain..alahaiii nisa..

sorry la kan sebab aku jenis yang tak suka baca novel dari satu penulis je...aku suka baca dari pelbagai jenis penulis baru..serious..

untuk pengetahuan kau orang lah kan..aku pown berbakat taw buat novel ni..dan dulu aku pernah tulis cerita bertajuk "I THINK I LOVE YOUU..dan FULL HOUSE ala ala cik A.N.I.S.A"
hahhaha..tapi hajat tidak kesampaian apabila satu hari ni entah macam mana lappy aku boleh delete semua memory yang ada...DAMN..!!
tapi tak pelah nak buat macam mana kan...

ok berbalik kepada beli novel..
lepas mencari novel yang berkenan aku pown pergilah bayar..
kan aku dah agak..
aunty tu mesti bebel punya dekat aku sebab tak amek novel yang dia suggest kan tu..
"adik..why you tak ambil novel yang i cakap kan tu..owhhh you da nak kawen yerr??"
aku pownn tercengang badak lah kan...APAKAH??
owhh baru teringat novel yang aku beli tu.."AKHIRNYA AKU KAHWIN"
aku hanya sengih aje.."eh..mana adalah aunty...lagi pown novel yang aunty suggestkan tu mahal laa...i cuma bajet RM20 hehehe" itulah alasan nya..yang paling best aunty tu siap kasi DISKAUN owhhhhh..hehe

novel by herna diana ni pown not bad laa..aku da habes baca dalam masa sehari...klik sini nak taw bes ke tak
sinopsis novel yep layan sedih punya pasal  aku baca lah novel sampai gelak gelak air mata darah..sebab novel tu serious best giler..

mengisahkan seorang perempuan yang suka loyar buruk dan perangai kartun..macam aku jugak lahh..tak pernah serius..tapi bila serious memang muka aku tak boleh blah lah kan...tak menyesal aku beli novel nii..
ok laa perut aku pown da macam lagu adam joget lambak..so be continued tomorrow..wasalam ^__^

No comments: