1 December 2011

hinanya aku

assalamualaikum W.B.T

mesti kau orang pown da bosan kan asyik asyik pembuka kata kena menjawab salam..
adoiiyaiii korang taw x memberi salam itu WAJIB..!!
jadi pikir pikirkan dan selamat beramal.

tanpa membuang masa aku nak share story laa kan sepanjang seminggu aku cuti kat rumah..
entry aku pown da macam hape entah..kau layan aje lah..

sepanjang aku duduk dekat rumah..macam biasa aku buka facebook..
dan aku mempertaruhkan otak aku untuk membalas pantun dengan si EIDA AZHAR..
haiyakkk itu amoii wa tak taw bila mau kalah..takpa takpa wa sabar sebab wa tak mau kalah maaa..

dan semalam aku tidur lambat..again!!
hari hari aku tidur lambat kowt..alaihaiii bila mau tidur awal..

dan entah macam mana..aku tidur pukul 4 lebih nak dekat pukul 5 pagi..
macam biasa tidur pakai headphone memang tabiat buruk aku sejak aku dah ada headphone baru..
tidur lah aku dengan lena sambil melayan lagu ADAM..
krohkrohkrohkrohhhh....tidur berdengkur..
lepastu tak semena mena aku terjaga bila terdengar bunyi azan..
"waktu azan berkumandang menandakan telah masuk waktu solat subuh"


dalam mamai mamai aku pown layankan je laa azan tu..
MASYA ALLAH..kalau kau nak taw laa kan ni first time aku dengar azan SUBUH sampai abes..
astaghfirullah hal azimmm..nauz zubillah..


sesungguhnya aku berada dalam kerugian sebab selalu miss dengar azan subuh..
mana taknya antara 5 waktu solat fardhu hanya solat subuh je azan dia berkumandang panjang sikit..

"ASSOLATU KHAIRUM MINAN NAUMM"
bermaksud bangunlah anda dari tidur...

aku ni memang naif pasal hukum hakam ajaran islam even aku ni orang islam..tapi tak bermakna aku ni ZERO dalam islam kan..kita dilahirkan untuk belajar dan mendalami ilmu jadi aku akan cuba untuk mendalami ilmu agama aku sendiri..sebelum aku mengundurkan diri aku nak share something korang boleh lihat dekat sini..

ok bye bye assalamualaikum.

No comments: