30 December 2011

can't imagine


assalamualaikum WBT

hari ni merupakan 31 disember 2011 dimana hari ni akan berlangsungnya show my little idol ADAM AF2
sob sob sob aku sedih sebab aku tak dapat join..but insyaAllah 7 januari 2012 aku akan berpeluang jumpa mereka di kelantan...

entry aku kali ni berkaitan can't imagine...meaning for???
di sebab kan esok adalah 1 januari 2012 di mana my sweety best fren kawen dan tetiba otak aku yang kuat berangan ni melayang jauh...
serius aku tak dapat bayangkan orang yang aku sayang (DATO' A) kalau dia berkahwin dengan orang lain..WTH anisa



so pity kan kat aku...
"awak..mungkin kita berkawan terlalu lama..sehingga saya tak tahu dalam diam saya sayang pada awak. saya minta maaf awak..tapi sejujurnya saya tak pernah lupakan awak..awak sentiasa tempat rujuk dan superb pakar nasihat saya..saya gadis yang kuat merepek meraban..saya gadis yang kuat berangan..saya gadis yang kuat makan..saya gadis yang kuat tido..saya gadis yang kuat cipta 1001 alasan apabila dipaksa untuk memasak..sesungguhnya saya gadis serba kekurangan..and i know tak mungkin awak akan memandang saya..tapi kalau di takdirkan awak berkahwin dengan orang lain..please JANGAN UNDANG SAYA..."

ok siapakah gerangan DATO' A tu???
mungkin adam mungkin aizam...tekalah sendiri..yang pasti bukan anda yang baca blog ni..sekian

No comments: