10 July 2011

theCLASSbeginning

assalamualaikum w.b.t

entry aku kali ni agak tah apa-apa kan??

pape jelah..aku cuma nak bagi tahu je..hari ni 10JULAI2011

HAPAA?????
10JULAI dah...oh my GOD...cpt sungguh masa berlalu kan..tak sangka aku sekarang da sem2..
yippiii..x))
saya sangat la seronok kerana saya sudah menjadi senior..

yang pasti saya senior paling BAEKKK...

"eh kau..tak payah jeles lah kalau aku nak cakap aku ni senior yang paling baik.."

hari ni merupakan hari pertama untuk sem yang kedua aku memulakan kelas...

dan yang pastimya aku masih dengan kelas yang sama dan masih dengan budak2 kelas yang sama..
yang berbezanya adalah lecterur sahaja yang berbeza...

memang penatlah kan sebab aku kena bangun awal pagi dan kena terkejar-kejar pergi kekelas yang jaraknya memang jauh giler...
#padahal rumah sewa depan poli je

macam biasalah awal2 bukan lecterur ada mengajar pown kankankan,,dan sememangnya aku belom ada mood untuk start belajar...oh teroknyerrr aku nii..hisyhh =_="
pagi tadi kan....

aku hantar mesej dekat mama...kau jangan jeles pulakkk..maklumlah aku ni anak manja (haktuiihhh) tak delah manja pown cuma nak inform je...

"mama, kkak nk p poli da..mma doakn yerr=))"

lepas tuhh mama pown balas selepas beberapa jam berlalu

"selamat bjaya dlm cem2..mma doakan do your best"

lepas aku baca mesej tuhh kan, aku terus tersenyum lebar sampai ke telinga =)

heheheh...ok lahh...

nanti aku story lagi erkk..bye

cau sin ci

salam derr..

No comments: