26 July 2011

diaGONJES =)

assalamualaikum....yuhuuu..wiiwiiittt...=)

aikk..cik A.N.I.S.A..happy bebeno nampak..

of course laa..aku happy...

kenapa..?? cer citerr??

al kisahnya kerana..semalam ada orang kononnya nak nyanyi kan lagu adam berjudul " JATUH " kat aku..

ohh..so sweeetttt tettttttt..!!! oh goshh..

SIAPA weyhh..??
shuhhddd..someone secret

aku tak kisah lah kalau dia nak baca citer ni..sebab ni kan blog aku..so semua yang aku rasa aku akan meng abadikan nya di sini..so kau jangan nak perasan sangatlah...

my feeling not your feeling...
(tah hape-hape laa.anak ishamudin ni....)


di sebabkan aku memang minat gilerr...gilerrr dan gilerrr dekat ADAM tuhh...alaaa..adam af2 anak pakcik mat saman tuhh laaa..

so akan akan mudah rasa terharu gilerr babeng pabila ada orang tujukan lagu adam..

hahaha..gilerr dan bodoh...!!!

haku kisah hape...

anyway..kau tetap kawan aku a.k.a musuh terbaru aku..
heheh..jangan marah ha tuan punya badan aku joke je..

winkk =)


hohoho..so sweet this guy..even he know..i really like him...

tq so much...=)
A.D.A.M.A.N.I.S.A