29 July 2011

luahan untuk kau

assalamualaikum W.B.T.....

arini aku macam rindu kat seseorang yang dah lama aku tak jumpa..dan bagi aku dia seorang yang sangat penting....yes..penting gilerrrrr...



" pertemuan kita tidak di rancang, ianya sangat indah sehingga kita sendiri lalai..tapi aku bersyukur kerana pertemuan itu telah mengajarkan aku tentang erti rindu dan paling penting C.I.N.T.A
perkenalan kita hanya sementera sahaja kerana perpisahan telah menyebabkan kita tidak lagi bersama..aku rasa begitu sekejap sahaja mengenalimu..aku nak kau tahu betapa aku senang berkawan denganmu..benar kata pepatah dahulu, pertemuan itu terasa indah sekali...tapi perpisahan itu hanya Allah yang tahu betapa menderitanya aku...walau dimana jua kau berada ingatlah bahawa aku sentiasa mengingatimu dan aku berharap kau bahagia...teriama kasih kerana sudi menjadi kawan aku duli dan sekarang"

look..!! jiwangkan aku..wait ha..
ni ayat aku tak curi atau copy paste..inilah luahan dari seorang minah yang sangat merindui kawan lamanya..

so sweet babe..
tapi siapa???
kau rindu kat sape??




owhhh..tu my secret..secreto de' amor....

ok wasalam..maaf kalau agak membosankan heheh