7 July 2011

the GHUMAH SEWA=(

assalamualaikum....

dah lame aku tak HONLINE..tambah2 lagi semenjak aku menjejakkan kedua tapak kaki ke negeri ala2 arabic islamic @ kelantan..

jiwa agak kosang..EMPTY!!
5/7/2011 pagi-pagi subuh hadam aku kena bangun dan bersiap..mama yang hantar ke stesen PUTRA...
pendekkan story..aku naik bas dan sampai dengan selamat...

tapi pakcik driver bas tu agak kerek jugak laa..mana tak nyerr..tak habis2 nak mengamuk..
huhuhuhuwawawa nak menangis la macam ni....


" eh pakcik..kau taw tak mak bapak aku sekarang duduk jauhh..aku mengadu dekat mama aku baru taw...damn youu"

lepas tu si LOKMAN @ bakal pakwe iza jemput kitorang dan hantar ke rumah sewa..

ohh..tak sabar gilerr nak masuk rumah yang cantek lagi cunn..

OH MY GOD!!!
cantik gilerr umah sewa ni...
** sebenarnya buruk tahap cipanzi..tambah2 lagi tandas dia..

weyhh tandas dekat RNR pownn cun agi kau taw takk???



ohoiiii cik A.N.I.SA bersyukor la weyhhh...


hape-hape pown aku nak cakap yang aku

NAK BALIK GHUMAHHH..!!!

No comments: