24 March 2013

TQ v.i.p


serius tak sangka hari ni penuh dengan banyak kejutan...
mula-mula kejutan yang diberi oleh encik Mashmallow..
lepas tuh balik je dapat kejutan dari V.I.P 
my idol ever..maaf no video

tahu tak, dalam banyak banyak benda yang saya inginkan wish dari mereka dan alhamdulillah doa dimakbulkan..thanks sangat sangat kat sape yang watkan suprise ni... rasa macam nak nangis je...
tak sangka walaupun tak balek selangor, tak dapat sambut birthday yang mewah mewah, tapi tahun ni terasa macam special sangat...

mula mula dapat susu dari noin

nisa sayang awak semua....

thanks encik Mashmallow yang susah payah beli kek
kek favourite colour coklat...
but really sorry saya bukan penggemar kek


dengan encik Mashmallw
first time aku uplod gambor hok jate dalam blog

hadiah dari encik Mashmallow



suka word dya....
love you

insyaAllah i'm always with you
saya terima awak bukan kerana untuk jadikan boyfren tapi saya nak awak jadi 'Adam' saya selamanya dan boleh bimbing saya yang tingtong ni ke jalan yang di Redhai Allah..
saya akan cuba menerima awak dan menjadikan awak v.i.p di hati saya...
ceeewaaahhh..jiwang kan aku..hahah
nyte semua


2 comments:

Munirah Rafiuddin said...

Selamat Hari Lahir juga...
seronoknya dapat birthday wish dari VIP

~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

A.N.I.S.A. said...

hehehhe...tq (^__^)