13 March 2013

take care mashmallow


baru berniat nak balik selangor hari ni..tapi niat terpaksa di batalkan kerana ada test mengejut pada hari esok..pfftt (=.=")....nisa sila berkorban untuk masa depan anda ok 
hari ni 'love' balek selangor (kemain sekarang aku gelar dia love..haha)...niat hati memang nak hantar dia sampai bus stop kok lanas..tapi sebab dah dia cakap kawan dia hantar..ok xpe laa..petang lepas balik dari kelas, aku cakap aku nak rehat kejap..tapi sebenarnya aku nak siapkan something untuk dia..sweet tak aku..phuiiihh laa sweet...
after magrib aku bangun, dapat mesej dari dia..dia ajak makan..dan disebabkan perut aku memang dah lapar tahap luar kawalan..ok 'jom love' hahahah


lepas selesai makan, aku bagi dia ni sebagai 'ubat'..sebab aku taw, dia ni spisis yang mudah mual..so aku bekalkan dia..hope dia tak mual laa yerkkk =)
dan kertas berbentuk baju tu kan ada i'm v.i.p..bermaksud aku nak jadi yang paling v.i.p pada dia...bukan sebab aku ni peminat v.i.p..tafsiran anda salah !!

isi kandungan yang terdapat dalam kertas lipatan baju tersebut..heheh
sebelum di propose, aku suka gelarkan dia mashmello, kemudian kuda laut..ikut suka aku je nak gelarkan orang yang pelik pelik kan..
aku suka gelarkan dia mashmallow kerana sifat dia yang memang macam mashmallow.. pejal diluar tapi sangat lembut...hahahhaha...
alaa..lagi pown dia suka gelarkan aku ice cube..sebab keras di luar tapi akan cair bila tahu aku ni macam mana..hemmm sangat sangat kuang hajo..tapi tadi waktu dekat bilik member, tengah layan cerita istanbul aku datang, aku kulum kulum lah ais..tetiba teringat kata kata beliau..hahah
nisa nisa..xsampai beberapa jam, dah rindu ke kak oiii...rileks ok..
hope dia selamat sampai ke destinasi..dan semoga dia tabah akan kesihatan neneknya..

p/s : aku cuba untuk belajar menjadi yang terbaik buat beliau sekiranya dia ikhlas menerima kekurangan aku




No comments: