2 March 2013

hari yang sweet sangat

assalamualaikum people

hari ni aku bangun awal sangat...6.30 pagi u olsss...tu pownn nasib baik terdengar bunyi handphone 'Lagu Sedih'... thanks afiqah a.k.a mama sebab tolong kejutkan...lepas tu aku sambung balik tido..sampailah jam menunjukkan pukul 7..hahahha..liat bebeno den nak bangun pagi...lepas siap segala bagai..then turun ke padang..hemm cuaca macam jerebu sebab di tutupi dengan kabus yang tebal..
di sebabkan aku ni malas sangat..jadi aku cross jalan..pijak semua rumput rumput yang ditutupi embun..malas kan jadi short cut je laa..nampak 'papa' a.k.a wan bopren kepada Afiqah dah pusing satu padang..perghhh dia pakai baju Arsenal..baju dia sama macam aku..owhh anak dan papa yang sweet...
pastu papa dan mama dah start berjogging..aku dan miza ikut dari belakang..baru half padang, aku dah pancit sebab nye aku lupa nak warm up dulu..padan muka aku...cross lagi jalan nya..hahahahah..nisa nisa
lepas dah habiskan beberapa pusiangan, kitorang rehat..aku start buat warm up perut... yang paling best kitorang buat lompat bintang berjemaah...hahahha conductornya Lokman..sebelum terlupa, aku berjaya membunuh seekor katak yang kecik lagi comel...
lepas dah habis tuh..rehat lagi..then dapat meseg dari mashmelo...LEMBAB !! konon konon joging pukul 6.50...lepas tu kitorang main lumba lari dekat dalam satu kawasan ni... main lari pandang belakang...aku macam biasa suka main tipu..well well well....kalau main betul betul kompom aku kalah..dah lah penat..
but we all have fun together..lepas tu Lokman pergi ambil bola dekat rumah beliau..kitorang pown mainlah bola..konon macam main futsal.. yess aku jatuh dua kali..yeahh yeahh..


*fon aku penuh gambar dorang je*

lepas dah selesai beronok ronok dengan mereka, aku pergi makan...perut aku memang laju kalau bab2 makan ni..hehe..selesai mengumpat mengata mengutuk..aku dan geng perempuan balek masuk asrama..



tu baru aktiviti pagi.....
aktiviti petang pulak..pergi padang yang sama, tapi kali ni aku hanya temankan kawan aku pergi joging..kononnya...last last, kitorang nampak budak laki kelas kitorang main bola, kitorang pown duduk kat tepi padang sambil mencuci mata...








da lama tak lepak dengan mereka macam ni...rindu sangat =')


p/s : now kepala lutut sakit dan bengkak..padan muka aku...menanti kedatangan roomate untuk welding kaki aku..hahahha




No comments: