12 March 2013

12032013 2nd anniversary V.I.P

assalamualaikum v.i.p fans club

semalam (12032013) merupakan hari tertubuhnya v.i.p kali kedua (if i'm not mistaken)...maafkan saya kerana terlambat mengucapkan salam anniversary buat mereka berlima...eh mereka bertujuh... (adam, yandy, marlon, afiq, ameen, rayndra, dan juga fadlan)..walaupun rayndra dan fadlan tidak lagi bergelar v.ip tapi mereka tetap v.i.p dekat hati peminat VERSETAILITY IN PERFORMANCE...
Pertama kali berjumpa mereka berlima pada tahun 2012 di Kelantan merupakan satu pengalaman yang sangat sangat sweet dan sukar di lupakan...tak pernah berjumpa face to face dengan mereka..
mula mula nak jumpa mereka, macam macam terpikir 'eh, mereka sombog x??'... 'eh mereka kenal aku tak?'...sebab mereka hanya kenal aku, hanya di facebook dan di facebook aku paling susah nak lekat muka sendiri...teringat lagi kenangan tersebut pertama kali nampak mereka masuk menjejakkan kaki di pintu TESCO, kelantan..aku dengan laju terus menerpa ke arah mereka sambil kenalkan diri..time tu perasaan tak malu terus hilang..alhamdulillah respon yang di beri tidak mengecewakan..mereka mengenali aku.. (lompat bintang)
pertama kali beli patung ni dan beri pada mereka berlima dan apa yang membuatkan aku terharu, mereka masih menyimpan hadiah yang tak seberapa ni lagi...sweet sangat..
macam mana aku taw, sebab aku nampak dalam video you tube yandy..
thanks korang sebab sentiasa mengargai peminat

sejak hari itu berlalu, aku lebih kerap berjumpa mereka dan akan pergi mana mana show mereka jika mempunyai kesempatan.. (tapi aku bukanlah peminat tegar setegar tegarnya ya)



ini merupakan gambar kali ke kedua mereka di kelantan...
sanggup pergi after kelas demi nak jumpa mereka..kenapa aku minat sangat dengan mereka, sebab mereka tak pernah lupakan peminat peminat beliau..dan mereka selalu memberi nasihat yang sangat sangat positif..

contohnya 
Berhibur-hibur jugak, jangan sesekali lupa tanggungjawab kita pada agama kita.

sweet kan...
happy 2nd anniversary korang...kita sayang korang sangat sangat...moga korang lebih maju dan bakat lebih terserlah..dan semoga menjadi lebih tabah dengan apa jua cacian dan hinaan serta kritikan yang dilemparkan..bukan semua orang suka apa yang kita buat... ok love u v.i.p =)

No comments: