8 March 2013

minggu pertama bulan March


haiii awak semua...awak semua sihat ke??now aku rasa dunia aku lain sangat..dorang cakap ada bunga yang sedang mengembang...kalau kembang xpelaa..sebab aku taknak bulan march bulan sedih...ni kan bulan special aku..korang ingat lagi tak pada entry aku yang dabel malu tu..sebab aku kena propose seorang lelaki ni..ya Allah malu sangat...aku terasa macam aku ni perempuan yang tak malu dan tak ada harga diri langsung...kalau lah kepala ni boleh tanggal macam kepala anak patung, dah lama aku tanggalkan kepala aku..sebab malu sangat sangat..korang nak taw tak apa jadi lepas tu...lelaki tu dya tanya aku 'susah ke nak mengaku aku suka dia'....kalaulah pengakuan 'suka' tu mudah nak dilafazkan..dah lama aku lafazkan weyyyy..tangan aku dah mula sejuk dan otak aku tiba tiba o.k.u..akhirnya kawan aku tolong balas kan...konon macam membantu aku...aku paling susah nak mengaku atau meluahkan sesuatu benda..aku lebih suka diam kan atau cerita sahaja dekat blog...time nak jawab soalan dya tu, aku macam nak menangis..aku takut kalau jawapannya negatif..kalau dah negatif, mesti lepas ni aku akan larikan diri dari jumpa dya..dan pendekkan cerita dalam sekelip mata,aku dah jadi awek kepada orang tersebut....erghhh awek ke??? aku tak terasa macam awek pownn...boleh ke dia tu terima aku seadanya..boleh ke tahan dengan perangai aku yang cakap lepas..yang suka bertindak tanpa berfikir dahulu...boleh ke terima kekasaran aku...disebabkan aku terlalu banyak menonton drama korea dan membaca novel, jadi fikiran aku pown jadi begitu kolot...aku pikir, alaa ni mesti nak kenakan aku...tambah tambah memang kelas dia, kebanyakan lelakinya suka memain.. (dont judge other people nisa)..bila pikirkan kejadian tu balek.. mula lah tekup muka dengan bantal sebab malu....kenapa dengan kau ni nisaaa...
and now, aku dah langgar kata kata aku sendiri yang kononnya taknak kapel..tapi kapel.. (cepuk dahi ni sekali)...lepas tu aku sekarang dah join budak budak ni..' dpt c kapel denagn dpt B ' (dulu beria kan aku pangkah orang...sekarang kena kat batang hidung sendiri)


xkisah laa nisa..benda dah lepas, kalau ko kenang balek pown bukan boleh kembalikan masa tu kan...
hope sangat, dia boleh terima kekurangan yang sangat sangat kurang dalam diri aku ni...

gambaran perkenalan : dia seorang kaki bola

No comments: