21 August 2011

yes..AKUREDHA



cepat betul kan masa berlalu??

see??

sekarang dah nak penghujung bulan Ramadhan...

MASYA ALLAH...

rasa macam baru semalam start puasa kan..

and insyaALLAH, kalau di panjangkan umur lagi dua minggu kita nak raya kan 


(ehh..ekau tak paham apo den koba..den koba lagi DUA MINGGU..bangang..bukan esok)

hemmmmm...

walaupun aku sekarang dah jarang mengadap blogger

kerana lecterer aku KEJAM gilerr nak adakan kuiz, test segala bagai tu..semua serentak plus dengan assignment yang bertimbun-timbun
(alasan je tuhhhh)

" encik lecterer sorry yerr kerana gelarkan awak KEJAM "
heheheheheh


ok2...itu adalah kerana masalah MALAS yang tak dapat aku hakis...
so salah aku kerana tak belajar dan buat assignment..

wuupppss..bukan tak buat..

correction..!!

aku buat

TAPII

aku suka buat LAST MINUTE

lupakan sebentar pasal hal assignment, kuiz, test segala bagai tuhh

aku buka blogger ni pown untuk meluahkan pe yang aku rasa..

kau nampak entry kat atas tu

yes..AKUREDHA

kenapa???

wahh..macam orang tengah putus cinta je kann??

YES memang...

oh NO.NO.NO

ehh..ENTAHLAHH..


eh..makcik..!! aku tak paham laaa

ok2..sebenarnya aku tak tahu apa yang berlaku dekat aku kali ni..

berat betul masalah kau ni kann..

diri sendiri pown kau tak paham

EHH.. dah memang aku tak paham kenapa dengan aku..

yang pasti sekarang ni aku perlukan seorang kawan yang paham dan betul-betul caring kan aku..

yang paham aku ni macam mana

...tapi ada ke??

aku rasa TAK ADA...

yelaa..siapalah aku ni..aku ni hanya seorang insan yang hanya dijadikan boneka untuk di kutuk, di hina, di cerca dan di keji..

and i really sad with my situation now..

oh NOOOOOO..!!




statement aku bukan untuk minta simpati tapi hanya luahan hati


lirik dia best giler kalau korang betul2 menghayatinya


p/s : akunakmintamaafkepadasemuaorangsebelumrayabermula



No comments: