27 August 2011

raya?? simple sudahhh

assalamualaikum W.B.T

korang apa khabar??

mesti lah sihat ye tak??

alhamdulillah kepada yang sihat tu...kepada yang sakit atau kurang sihat..korang janganlah sedih...
sesungguhnya Allah ingin menguji kesabaran korang semua....

aicehh2..mukadimah minah ni tak boleh blah lahhh...perasan nak jadi ustazah ke kak oiiiii

hehehe

anyway..setelah aku semak dan selidik dengan teliti..

WAAUUUUWWWW...!!!

ramainyer para-para blogger yang dah mula mengarang dan bercerita pasal raya...

 sedihhh laa pulak bila terfikirkan pasal raya ni...

mana tak nyerr
cuti aku kali ni pendek gilerr....

sobsobsobsob


hati aku hancur gilerrr mengalahkan orang yang putus cinta...BAJET..!!


hehehehe...

relax sudahhh..

walau pun aku rasa macam tak raya tahon ni..tapi aku macam korang jugak..pergi shopping bersama keluarga

tapi barang2 yang aku beli kali ni tak delah banyak mana pown...

hanya sepasang kasut
hanya gambar diambil dari google

kau GILAAA??? aku nak pakai kasut setebal tu..perghhh..bawak maut...

aku ni tak reti laa nak jalan lenggang lenggok macam model tuhhh..

lepas tu aku ada beli beberapa pasang T shirt yang bagi aku..wonderful wallahh mak kauuu..perggghhh tiptop cun...lepas tuhh aku beli lahh kemeja bunga kecik

lebih kuranglah niii

yang paling penting aku nak bagi taw...

AKU ADA BAJU ANGRY BIRD dan GARFIELD =)

thanks gilerr lahh kat mama kerana memahami aku yang memang giler dekat angry bird dan garfield




memang terBAEKKK..

aku sukee.. XD

aku tak sempat nak beli seluar lagi...
hemmm..tak pelahhh..pakai yang mana ada dulu..dan kalau sempat nanti aku pergilah beli...

bagi aku..

raya itu adalah sederhana...

tak perlulah kau nak tukar semuanya baru..

sofa baru..langsir baru..pinggan mangkok baru..kereta baru...

pastu tukar bopren gelpren baru...(ha..terasa ke??)

alang-alang semua nak baru..

bini baru..laki baru..mak bapak baru kau tak nak ke tukar sekali..

hehehe..melampau pulakk aku ni..maap.maap.maap

okey di kesempatan yang dah tak sempat ni..

aku pOwn nak wish....

  seLamAt hAri rAyA mAAf zAhiR dan bAtin 


" kepada semua kawan-kawan yang rapat dengan aku, kepada kawan-kawan yang tak rapat dengan aku..pada musuh-musuh aku kalau adalah kan..kepada sanak saudara..kepada exbopren (rasanya takde kowttt)..kepada insan tersayang..hehehe most important kepada adik-adik aku dan juga my heart and my soul forever that is my mOm and my dAd....

kakak nak minta maaf kalau ada mengguriskan hati serta perasaan..sesungguhnya masih banyak lagi yang perlu kakak pelajari di dunia ini..terma kasih mama dan babah kerana susah payah membanting tenaga membesarkan kakak dan juga adik-adik..maaf zahir dan batin "

wahhh...tak sabarnya nak pergi beraya...

hemm agak-agak umur aku yang dah 9teen nie masih boleh dapat duit raya lagi tak


pikir-pikirkan dan selamat menebalkan muka...




p/s :  raya-raya jugak...makan-makan jugak..kesihatan perlu di utamakan =)

peace..!! wasalam

No comments: