17 August 2011

apa yang aku nak mesti tak dapat

assalamualaikum W.B.T dan salam pertengahan RAMADHAN =)

sebelum aku merepek lebih jauh

izinkan aku untuk bertanya pada kau orang..


ehem2....

korang dah pernah  tinggalkan puasa ke tahun ni??

kepada sang wanita, kaum hawa yang cun melecun cantik menarik tertarik aku lagi da bomb
mesti ramai yang tak dapat puasa penuh kan..

al maklumlah A.B.C
( Allah bagi cuti )

tapi pada lelaki yang macho tapi hancOr...adakah kau orang puasa penuh??
(jawablah dengan jujur)


buat2 lupa la tuhhh..heheh


ok2...kalau korang baca entry aku yang dekat atas tuhh..

mesti korang pikir aku ni nak melepaskan geram kan..

my answer for your question mark is

YESSS..!!! kau nampak ni..comel tak





mana tak nya..benda yang nak, mesty tak kan dapat di tunaikan..

contohnya....

sekarang ni aku belajar kat KELANTAN...

okay find kelantan

padahal itulah negeri yang PALING aku tak suka..!!

negeri yang paling aku suka adalah SABAH...

yes SABAH bha..

tapiiii......

hendak atau tak hendak aku terpaksalah merantau ke negeri yang kononnya kaya dengan budi bahasa


(werrkkkk ;p ...sopan ke hape..takde budi bahasa langsung...)


*sempat lagi nak kutuk..

tapi serius weyhh..aku bukan main sedap cakap je..aku cakap berdasarkan kenyataan yang pernah aku lalui..

ok stop pasal tuh... kepada sesape yang berasal dari kelantan tuhh aku minta maaf..ni blog aku yang punya jadi aku ada hak nak meludahkan apa yang aku rasa..peace yauww









p/s : maap kalau entry mengarut...






No comments: