3 August 2011

siapa MEREKA??


anda di wajibkan menjawab salam aku ni..kalau kau rasa diri kau tu " islam"
heheh...sesungguhnya menjawab salam itu adalah lebih baik..

alhamdulillah..follower aku semakin ramai..seronoknyerr.....
thanks kepada yang sudi membaca story aku ni..maap la yerkk blog aku ni tak cantik...
sesungguhnya aku malas nak mencantikkannya..kerana tak ada masa laa..
nanti bila ada masa aku cantik2 kan laa erkkk..

ehem.ehem..

hari ni aku menceritakan sedikit sebanyak tentang kawan-kawan FB (pesbuk) aku...
(welcome2 kepada sesiapa nak add aku)

sompek layi den nak promote...

anyway..kepada kau.kau.kau yang pernah baca entry aku yang bertajuk " thebeloved " so inilah sambungannya..(cewahh..da macam sinetron pulakk..ada sambungan..heheh)


ehem..ehemm..

dengan bangga diri dan berbesar hatinya aku nak cerita pasal kengkawan aku yang boleh di kategorikan sebagai...............??????

ok lahh..firtsly aku nak mintak maap kepada empunya badan kerana telah menciplak muka kau orang ni..heheh (pinjam sekejap jee)

 aku nak cerita mengenai seorang budak ni..
aku kenal dia waktu sekolah rendah dulu..
WOW..lama tak??
kalau tak silap aku, darjah tiga...
dia ni boleh di kategorikan sebagai seorang yang sangat......

(korang lah tolong komen dia ni camano..)

karang den puji takut dia kembang semangkuk..kalau den kutuk, takut dia marah
 tapi doubleseriously, aku memang senang hati berkawan dengan dia...

kenapa??
sebab dia ni seorang yang sangat sporting and the best person
seriously..
(tapii..tak tahulah kalau dengan aku je..dia sporting)
kepada sesiapa yang kenal aku, dia tahu betapa laser dan banyak mulutnya aku ni..
dah macam rail komuter...
potpetpotpetpotpet....

AMIRUL AKMAL AFFENDY BIN ALIAS BIN ABU SAMAH BIN BADOR..
hamek kauu..panjangkan nama dia...mesti kad pengenalan beliau ada dua..
 tapi..member2 dia panggil dia TRIPLE..
jangan tanya aku kenapa triple..sebab aku tak taw..
aku panggil dia MIRUL je..dalam henpon aku letak dia SPIRIT...
spirit means sumber inspirasi untuk bergadoh..hehe
dia memang suka cari pasal dengan aku..tapi aku suka..
sebab dia berani mencari maut..

kepada tuan empunya badan..
akok mauk mintak maap kalau akok ada buak kauk terasak
(aku nak minta maaf kalau aku ada mengguriskan hati, limpa,jantung,ginjal kau...sesungguhnya aku adalah wanita yang sangat lemah)


sorry......

kau nak ke tengok muka dia..kejap aku nak rembat kat pesbuk dia


TARRRAAAA...
nak komen, nak kutuk..tak de hal =)

next person yang akan menjadi mangsa aku kali ni adalah...
dia ni salah seorang peminat ADAM...
aku kenal dia pown dari pebuk ADAM laaa..

nama penuh dia aku tak sure
AZRUL ASWAD @ AXRUL WOO JUN

kenal tak??

kalau kau orang peminat giler kat adam..kompom kau akan kenal dia..kerana dia ni boleh dikategorikan sebagai " orang kuat " adam :))
serious weyhh..dia ni ada persamaan sikit dengan adam
1. baik
2. romantik laa jugak
3. pandai menari

yep..betol2..aku tak tipu...

awat tak percaya??


kau pergi lah kat link kat atas tu..

maaflah yerkk aku ni masih buta I.T dalam memblogger..
kalau ada yang kurang tu, korang tunjukkanlah..


jangan kompius..ni bukan ADAM tapi AXRUL



p/s : aku nak minta maap kalau tak minta izin terlebih dahulu untuk meng 'copy paste'  gambar kau orang..


apa kaitan gambar ni dengan entry aku??

BANGANG!!