17 August 2011

birthdayMAMA

Assalamualaikum W.B.T dan salam pertengahan Ramadhan al-Mubarak =)


18OGOS2011


korang naktahu tak hari ni hari pe??dan kenapa aku warnakan tarikh tersebut??


ini disebabkan kerana hari ni merupakan hari jadi a.k.a hari tua orang yang PALING PENTING dan PALING aku sayang dalam hidup aku..tanpa beliau takkan adanya aku kat sini..
(permulaan kata..cehhhh..poodahhh ayat takleh blah ow minah niee)


ok2 jangan buang masa..


orang yang aku maksud kan tu adalah MAMA aku yang di beri nama RAHIMAH BINTI ABDUL RAHIM..


dia bukan mak datin atau puan sri, dato', puteri atau anak kerabat di raja segala bagai tuhh..


dia merupakan insan biasa....


mama aku ni seorang yang sangat cantik..
YES..!! doubletriplebeutymama..


mama aku ni seorang yang sangat SLUMBER dan sangat SPORTING..


walawehhh...bangga gilerr aku dapat mama cam ni..mama yang jiwa remaja..


nak di pendekkan story, aku cuma nak bagi taw hari ni merupakan hari jadi mama aku yang ke #$% tuuutttttt....


" mama, happy birthday..seunuchuka hamnida..kakak sayang mama..semoga mama panjang umur dan di murahkan rezeki...i'm really proud of you...saranghaeyo omma"




khas untuk mama aku yang comel lagi sporting lagi sempoi paling penting jiwa rock..huhuhuihu





p/s aku terpaksa pendekkan story kerana WANT TO THROW A BIG WATER

No comments: