7 December 2012

NEW header by nisa

assalamualaikum people..

alhamdulillah, aku selamat sampai ke rumah.. *hug bantal busuk hamtaro*
agak sukar jugak perjalanan aku semalam kerana berdepan dengan ujan yang sangat lebat dan jugak kesakan lalu lintas...
*eh why ha, orang malaysia ni suka bawak kereta potong Q...kesian aku yang masih terkedek kedek macam ubi keledek ni nak kena pokus..da lah rabun..*
.........abaikannnnnnn...
yang penting, dapat peluk mama, dapat tido dengan adek..dapat salam cium tangan babah...its HEAVEN =)
so disini, aku just nak cakap aku da tukar header..
header ni dipanggil header spirit.. why spirit...sebab aku suka adam dan juga amar... dan A tu adalah ehem ehem...hahhaha poyo...
tapi kalau korang perasan semua gambar yang aku edit, WAJIB ada muka abang adam..
owhhh welll... i kan minat beliau... thanks abang sebab banyak bagi sasihat..me olweys and ever love u..

ok korang, aku nak sambung tido..jap lagi nak siapkan report akhir..assalamualaikum =)


p/s : YEAHHHHHHH...sem 4 da habes...now sem 5..semangat baru demi ke degree..alhamdulillah (:


ni header lama


ni yang baru hokeyyyy

header aku semua xnak kalah..nak gak tepek gambar si adam...
well well well...
as long as u know me...