6 December 2012

thanks encik AMANI

assalamualaikum people

korang sihat...hari ni hari jumaat.. (jangan lupa pergi solat jumaat k)
semalam merupakan hari sedih aku sebab terpaksa berpisah sementara dengan encik A..
sedih sangat..
thanks jugak kat encik A sebab semalam dia belanja makan.
DAN sangat sangat berterima kasih kepada dia sebab sudi jumpa aku buat kali terakhir dekat dunia shah alam..
sedihnyerrrrrr...
semalam balek je dari keluar tu, aku tengok bintang dekat langit...
cantek sangat...
pastu kita nak je cakap dekat encik A..
kita nak jadikan kau salah satu dari bintang tu...
tapi tak terluah..
tapi semalam dia macam ada cakap satu benda sambil tunjuk pada bintang bintang tu...
bagi aku sweet sangat..
sebab aku memang suka tengok bintang bulan bulan pada waktu malam

beratnya langkah kaki ni nak masuk ke rumah malam tadi...
tapi sebab semalam aku keseorangan so dia suruh masuk dulu...
dan sebelum tu aku sempat kasi dia buku lukisan dan hadiah hari jadi..
kalau korang nak taw
bulan DISEMBER ni merupakan hari jadi dia..

ya Allah...hanya KAU sahaja yang tahu betapa sayangnya aku pada hambaMU seorang ni..
10 tahun perkenalan..
semoga apa yang aku impikan menjadi realiti..insyaAllah =)

lepas ni kalau aku rindu dekat encik A, aku kena bukak lagu amar la yer..

mood : sedih sangatttttttt