10 December 2012

packing barang

assalamualaikum people 

sihatkah anda pada tanggal 10/12/2012
owhhh baru aku sedar, rupanya tinggal lagi beberapa jam lagi aku angkat berangkat ke kota bharu..

*mangaiii ayat den macam nak powi kota london*


so today, i think u olls out there same situation like me even certain people..mesti korang semua sibuk packing packing barang kan...
*give me five laaa..*
yep2 aku tengah menyerabutkan bilik tido dengan baju baju seluar seluar..belum campur aksesori dan juga beg beg kejadah tu semua....
erghhhhh serabut seyhhh !
hemmm..nak bawak baju apa...bagi aku, semua tu penting... *beginikah hidup anak dara?*
xpe2....

bak kata omak den "ekau ni dah macam xnak balek umah yooo"
oh mama ! mama ! mama !

den ni dah lah pemalas bona nak powi basuh baju....alahaiiiii...
kalau umah ni dokek ngan kelantan dah lamo den ulang alek...
hemmmmm.....
pape pownnn...aku nak puaskan diri dengan update blog...
korang baca lah sampai muntah kahak hijau...
sebab pasni aku akan jarang update...

nantikan kemunculan ENTRY terbaru...
*yolahhhh kauuu..adios..assalamualaikum ^^V*