10 December 2012

bye selangor bye memories


tahukah anda tinggal lagi beberapa jam saya mahu meninggalkan anda
tahukah?
 tahukah anda sekarang saya sedang sibukkan diri
tahukah?
 tahukah anda bahawa report saya belom selesai
tahukah?
emoticon59 tahukah anda saya pasti akan merindui si encik A
tak perlu tahu...
 tahukah anda lepas ni saya dah tak boleh mesej dengan abang saya si ADAM tu
tahukah?
 tahukah anda nanti saya tak boleh nak tengok AMAR
tahukah?

eeeee.....saya sedih taw...sedih nak tinggalkan "bopren" saya ENCIK BLOGGER ni
lepas tu, saya dah tak boleh nak new tab new tab folder AMAR, ADAM, encik A..
lepas ni saya kena pokus sepenuhnya kepada pelajaran sayablogger-emoticon.blogspot.com
ohh sebelum terlupa saya merupakan senior sem 5 *muka bangga:proud: seyhhh*

esok komprem aku akan menangis dalam bas..
first sebab tak boleh meninggalkan family tercinta
second sebab xboleh tinggalkan selangor terutama shah alam klang
SEBAB
di situ bermulanya detik pertemuan encik A dan gadis A
*ayaq mata dah mula nak mengalir...tahan*
third..sebab saya tak ready nak start belajar
*even rindu giler babeng kat kawan2 sana*
hemmm....
so dengan ini, 
aku dengan jahatnya
terus mendonlod semua lagu AMAR dan ADAM
*takut tak tertahan rindu niiii*
lepas tu
selongkar semua gambar gambar encik A 
dan save as
*maaf curik...takut nanti rindu melampau pada anda*
ok done (:

now !!
packing barang yang dari tadi tak terpacking

yerrr..diary pink 2012 dlm box sangat PENTING !:D

tu diaa...katil da macam hape je

beg2 yang perlu di packing jugak..well pompuan u knows

tadaaa...3 beg baju, 2 box barang2 peribadi dan 1 beg cumil grey tu..
mama cakap "macam nak pindah umah"
aku hanya mampu senyum saje 
hye kelantan 

cas kasi penuh dulu...blogger-emoticon.blogspot.com

motif la kannn..
saje memenuhi citarasa aku

ni laa yang mama bising
WAJIB bawak !! blogger-emoticon.blogspot.com:face75:

yeahhh...
beg perlu comelll blogger-emoticon.blogspot.com
MOTIF 


ok laa people sekalian
jaga diri korang elok elok sepanjang ketiadaan saya
nak tido...
sebab esok saya kena naik bas...
*adoiiii...sakit pinggangblogger-emoticon.blogspot.com kak oiiiii...."

assalamualaikum