21 December 2012

my new life in SEMESTER 5

assalamualaikum people 

rasanya dah seminggu guwa tak sentuh blog...
rindu sangat....
yelahhh..blog ni laa tempat guwa meluahkan segala apa yang terpendam..
tempat nak potpetpotpet...
as u know, guwa kan super duper talk active girl...
macam macam guwa nak story kek sini...hemm..nak start dari mano yo?
ok lets begin here...
*breath in breath out...repeat again and FUHHHHH..!*

ok start dari aku nak bertolak ke kelantan.. sampai aku tersiksa kat kelantan tu 
*seksa kerr ??*
aku bertolak dari rumah pukul 8.30 pagi memandangkan bas aku pown memang lambat 
and for your information, aku merempit naik moto pergi ke stesen Putra..
di sebabkan jalan terlalu sesak..bapak aku cilok mencilok... *hebatkan..kununnn*
ok potpet potpet bla bla bla...
aku pown selamat sampai dekat kelantan...
credit more thank you kat Luqman because sanggup ambil kami...
hemmm..
even dia EX kepada kawan aku..dan kadang kadang aku xsuka gaya dia yang suka sakitkan hati kawan aku ni but for me past is past..
masing masing dah besar panjang dan mereka boleh solve their problem..
and hope so their relationship can be like before =)

lets back for true topics 
*nisa niii..suka merepek tempat lain..tampar karang ! *
lepas dah sampai, kitorang duduk dekat rumah sewa kitorang

sangat sangat membosankan...serius !
dah lah xde transport nak bergerak...hujan pulak...tambah lagi perut aku yang semakin demand mintak di isi..
sangat sangat sadis..
dengan muka tak malu, terpaksa pinjam motor kawan
thanks to him... *nama perlu di rahsiakan*
lepas tu....kitorang berpakat untuk duduk dekat asrama...
saving, safely.....yeahhh its a point !
tapi masalah lain pulak melanda...OMG hohemjeyyyyyyyy..!!!
mana tak nyerr.. tuan rumah kitorang tak kisah kalau nak duduk asrama..
tapi ada 'orang lain' a.k.a warden masuk campur..
watderrrrr....... *ni yang start nak mencarut*
please lah people..jangan masuk campur dan jangan campur adukkan urusan luar dan urusan asrama..
amboii kemain ugut kau yerkkk...
and.......
ALHAMDULILLAH 
kami berLAPAN dapat asrama sama blok walaupun lain tingkat
kecuali ain aja yang lain blok...tapi masih dekat..
eh2..nak pergi mana tu..
ada lagi...
lepas kami dapat tinggal dekat asrama...
aku dah mula buat muka bosan..
huh..bosan sangat..
terasa tak de life...
balik je terus tido...tak tido menangis..
betul weyhhh, aku menangis tak tipuuu..dan paling kesian SELIPAR PINK aku kena curikkkk..!
pendekkan cerita, dua tiga hari duduk dekat asrama,
ada pulak dorang buat program..
first day, aku xnak join... *degil dan keras hati*
ok warden pown kemain keras hati plus tak de perasaan
dia off kan semua elektrik..dan malam tu aku and the geng ber'gelap'
KESIOOTANNNnnnn...!!
but so k,
aku telefon encik A....and thanks kasi semangat.dan maaf mengganggu
second day pulak, hati aku mula berlembut
ok find pergi..dari duduk dalam gelap..dan xde apa nak di buat, aku pergi lahh
last day, aku tak nak pergi *takde perasaan*
so layanlah cerita korea...
ok stop pasal kehidupan sadis aku dekat asrama..
owhhh..sebelum terlupa, aku duduk sebilik dengan izah..mana ada dia disitu ada aku..
lagi pown aku selesa dengan dia...senang nak give and take =)
ni laa dia..
cantik + lembut + baik + ganas

back to class..
aku dah memang sah sem 5
tapi mood nak ke kelas tu
astaghfirullah hal azimmm
setonn berleluasa menghasut aku supaya xnak ke kelas
jadual aku xlah padat sangat..
boleh lahh nak bernafas lagi..
TAPIIII..
subjek dia kemain menggilerr..
'nisa..please be strong'

dan aku harap kawan aku si aripah cepat sembuh
people please doakan untuk kawan saya
semoga kaki dia cepat sembuh and back to normal..
we need u ipahhh.. !!

dan disebabkan kehidupan aku sekarang
so far, ican handle myself,
aku bercadang..dan tekad
untuk ada broadband

now, 
fikirkan untuk broadband..
sebab xde broadband,
aku xboleh nak buat kerja, nak online, nak hadap blog
dan nak edit gambar tempahan..
gambar tempahan yerkk??
baru teringat ada sorang kawan aku ni order gambar..

ok sampai sini sahaja..
nanti aku cerita lagi..

p/s : now bercuti selama seminggu dan onlise sepuas puasnya...and say hello nenek, busu, maklang,paklang, kak is, yuyu, abang iwan at SINGAPURA..wait me !! here i'll come...  *sambil lambai2*