29 January 2012

sheGONE

assalamualaikum WBT kepada semua blogger...



aku taw korang sedang seronok meraikan kemenangan awan nano oleh Hafiz..
aku pown seronok tengok AJL yang memamng terbaik perfomances..
dan tadi aku baru sahaja mendapat panggilan sedih tentang kematian kakak sedara..
actually dia bukan kakak sedara aku..tapi kakak sedara kepada sedara aku..tapi kitorang family kitorang memamng rapat dengan family mereka. bila kitorang adakan kenduri kawen mereka mesti ada dan sebaliknya juga...

aku paling sayang giler dekat anak dia yang bernama nabil..sebab nakal gila..
aku ingat lagi saat kakak sedara aku nak kawen..
anak dia jerit panggil "IBU IBU..."
and now... kakak sedara yang aku maksudkan itu telah tiada...innalillah..
tetiba aku terbayangkan macam mana lah agaknya keadaan nabil...
dia kecil lagi..dapat ke dia terima kenyataan yang ibu dia tiada...
boleh ke dia paham situasi tersebut????
yaALLAH...

No comments: