20 January 2012

FARAH ALIAS : aku dan artis favourite ♥



to dear lovely blogger's

aku dengan berbangganya nak join dua tiga kaki dekat contest farah alias
tapi tak sure sempat lagi ke tak...
sebab contestnya tuh seminggu yang lepas.. =__=!!
maaf kerana masa itu aku terlalu sibuk dengan tugasan
TAK KIRA TAK KIRA nak join jugak




kau ada nampak tak tajuk besar gadang tuh???
ku ulang *cilok part lagu sedih*
" AKU & ARTIS FAVOURITE SEPANJANG ZAMAN "

sebenarnya tak payah aku ulang dan bagitahu benda yang sama kerana korang semua tahu kan siapa beliau??
tapi biarlah aku ulang banyak kali siapa BELIAU yang yang maksudkan itu..
beliau adalah idola aku yang paling aku sayang..SERIUS!!
aku tak pernah meminati mana mana artis se serius beliau.
beliau adalah

" MOHD AIZAM BIN MAT SAMAN "


*gambar beliau ketika muda*

walaupun saya tak berapa kenal beliau sangat
*pengakuan jujur abes dah ni*
tapi saya tahu beliau sayang akan peminatnya
dan peminatnya sayang beliau..
buktinya berita baru baru ini beliau sanggup mengeluarkan duit poket beliau hanya untuk peminats beliau



*ambil dari sis shima*

sweet sweet strawberry kan beliau??
dan akhir akhir ini aku berpeluang berjumpa dengan beliau dan V.I.P
dekat TESCO, kota bharu



muka sememeh je aku..

NAMA PENUH : Mohd Aizam b Mat Saman 
NAMA PANGGILAN : Adam
TARIKH LAHIR : 19 September 1983
ZODIAK : Virgo
TINGGI : 172 cm
BERAT : 67 kg (berat sekarang NO KOMEN)
AGAMA : Islam
BANGSA KETURUNAN : Bajau
HOBI : Menyanyi
MAKANAN KEGEMARAN : Semua makanan yang bercili sos
MINUMAN KEGEMARAN : Jus karot
LAGU KEGEMARAN : Awas (KRU)
ARTIS KEGEMARAN : KRU


dan tak lupa juga aku berpeluang berjumpa dengan



tuan tanah kedaun punya contest ni yang bernama FARAH ALIAS

so sekarang nama yang menjadi sasaran aku adalah
*bunyi dram

eida azhar
darx

sekian =)
wasalam 


No comments: