27 January 2012

nothing =)


hari ni aku da beransur pulih..alhamdulillah selepas baik dari demam panas dan sekarang hanya tinggal sisa baki sakit tekak yang tengah membengkak..almaklumlah aku ni ada tonsel..
apa itu tonsel dan bagaimana rupanya..??
ko rajin rajinkan diri dan jari menaip di google..


cari diSINI 


hari ni kehidupan aku seharian sangat memboringkan..serius !!
tapi walaubagaimanapun kan kan kan credit thanks la kat mr. you tube kerana beliau aku dapat meluangkan masa bersama vanilla coklat dan adam af =)


sumpah aku tak pernah tengok vanilla coklat yang kau orang dok pompangpompang sana sini cakap cerita tu bes..so aku ni dengan rasa iri hari mencari dan menunggu laaa ke'loading'an dia sampai habes..
and the end...AWESOME !


so sekarang banyakkan cerita yang di ambil dari novel =___=!!
tak dapat aku nak komen apa apa...
harap negara kita dapat menumbangkan filem yang berkualiti...nite @____@



No comments: